indebrændt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

thildemus

Ahhhhhggggrrrr er simpelthen så indebrændt. Nogle der kender sætningen: "Det er jo dit valg. Ja, nu skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over dig" ...

Hader når folk dømmer min situation, men hvis de gør, så må de da i det mindste stå ved at de gør det og ikke gemme sig bag en så latterlig sætning (der alt andet lige angiver at de dømmer)

Øv kunne sætte mig ned og tude lige nu. Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at sige det til folk i stedet for at lade det gå ud over mig selv bagefter??

Ved egentligt ikke hvad jeg vil med dette indlæg andet end at komme af med lidt damp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Kb

thildemus skriver:

Ahhhhhggggrrrr er simpelthen så indebrændt. Nogle der kender sætningen: "Det er jo dit valg. Ja, nu skal jeg jo ikke gøre mig til dommer over dig" ...

Hader når folk dømmer min situation, men hvis de gør, så må de da i det mindste stå ved at de gør det og ikke gemme sig bag en så latterlig sætning (der alt andet lige angiver at de dømmer)

Øv kunne sætte mig ned og tude lige nu. Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at sige det til folk i stedet for at lade det gå ud over mig selv bagefter??

Ved egentligt ikke hvad jeg vil med dette indlæg andet end at komme af med lidt damp

Hvilken situation er det du da er I????

Anmeld

23. juli 2010

2721

Ved ikke rigtigt hvad jeg skal sige, andet end jeg kender følelsen og så bare sende et stort

Anmeld

23. juli 2010

thildemus

Kb skriver:

Hvilken situation er det du da er I????

Er alene med min søn, og deværre er der nogle mennesker der ser ned på mine valg her i livet. Så som at gå fra en mand, som jeg efter 10 års sammenliv ikke kendte, da han viste sig at have psykopatiske tendenser (løj om alt, truede til han fik sin vilje, nedladende mod mig). Denne gang specifikt var det fordi jeg har valgt at holde ferie med vores dreng. Og det var vel og mærke ikke faren til mit barn der dømmer (det er forventeligt), men en fra min egen familie.

Anmeld

23. juli 2010

Kb

thildemus skriver:

Er alene med min søn, og deværre er der nogle mennesker der ser ned på mine valg her i livet. Så som at gå fra en mand, som jeg efter 10 års sammenliv ikke kendte, da han viste sig at have psykopatiske tendenser (løj om alt, truede til han fik sin vilje, nedladende mod mig). Denne gang specifikt var det fordi jeg har valgt at holde ferie med vores dreng. Og det var vel og mærke ikke faren til mit barn der dømmer (det er forventeligt), men en fra min egen familie.

Du skal da bare være ligeglad, det kommer da ikke andre ved hvordan du lever dit liv- så længe det er rigtigt for dig og din søn.... Ved godt det er lettere sagt end gjort. 

Når man lever en tilværelse og tager nogle valg som er lidt udenfor normen skal man være særlig stærk - for man vil altid møde dømmende mennesker. Betrakt dig selv som en stærk og selvstændig kvinde og så træk på skulderne når nogen dømmer din måde at leve på og dine valg. Det er noget andet, hvis de bare gerne vil give et godt råd eller ligende, men det ved du vel

Op med humøret....

Anmeld

24. juli 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Ja, det kan du tro jeg kender.

Folk tænker jo slet slet ikke over, at selvom man havde et valg var den anden mulighed jo en langt værre situation.

Men så ved man bare at det ikke er dem man betror sig til en anden gang.

Anmeld

24. juli 2010

Lone Jakobsen

thildemus skriver:

ja du kan tro jeg kender det. folk har så travlt.

Anmeld

25. juli 2010

Willa's mor

Hvem siger det er nemt, bare fordi du selv har valgt det.. Vi vælger jo alle selv, under de omstændigheder der nu er...

Jeg tit hørt " Du ligger som du har redt"...

Tror bare folk siger det for at fralægge sig ansvar for at støtte og "være der".... Måske har de ik selv fået den støtte og så skal du da ikke tro...

Helt forkert.

Man har da lov til at tale om tingere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.