Man kan jo ikke alde være med at henvende sig til dig bnår du nu arbejder emd det. Men sad lige og så om det i nyhederne og man bkiver da sådan lidt..ØH???
Hvorfro er det lige at de jo ikke lgiefrem står og manger 700 x sædceller hvert år lige nu, men de mangler en HULENS masse æg. Så tænker jeg det er sgu da skide ulogisk at man som mabnd får penge for at spille pik, mens man somn kviden skal stikke sig selv i 14 dage, lide under div smerteastillende osv ved selve ægudtagningen, til scanning konstant osv. Men får ikke en dyt for det?? Man skal gøre det fordi man har et godt hjerte=`??
Javist, men er da sikker på at var der en betydelig gevinst ved at lide sådan, var der langt flere kvinder der smed sig på briksen.
Ved godt der ikke skal gå økonomi i det som sodan, men synes ærlgit talt ikke det er fair at amdne bare skal smække kæppen på bordet og få betaling for det mens kvinder rent faktisk skal tage fri MANGE gange fra arbejdet og have smerter, fylde sig med hormoner osv helt af det gode hjerte?
Jeg vil da sige jeg efter at have set flere udsendelser om ægdonation, ikke ligefrem har den største lyst til at gennemgå den slags bare fordi jeg er en rigtig rar paerson:-)
Og ja, har voervejet det flere gange, men resultatet er desværre det samme hver gang..har ikke lysten pt til at lægge mit liv i hænderne på medicin og kanyler i 14 dage+ alt det man skal have fri til scanninger osv.
Og at de så på en hjemmeside skriver. Du får ikke betaling, du skal gøredet fordi du har et godt hjerte. Og at man får medicin og transport betalt....
Ja, hvad med tabt arbejdsfortjeneste, og et lille vederlag fordi man rent faktik gør mere end mændene?
Nå, skal ikke høvle systemet ned, synes bare det er latterligt at mændende skal betales for at gøre noget de gør hver dag GRATIS:-)