Så landede vi igen efter en uge i det jyske. Det har været en rigtig god ferie trods modgang.
Vores sommerhus var elendigt, det var klamt. Dårlig rengøring og klamme møbler. Jeg nægtede simpelthen at sidde i sofaen, for den var ulækker!!! Tirsdag aften kom krisen, da vi blev invaderet af nogle klamme kryb, Glenn brugte 2 timer på at støvsuge dem væk, men der blev vi enige om, at vi ikke ville blive længere end højst nødvendigt. Glenn var klar til at køre hjem, men jeg havde jo en meget vigtig aftale i går torsdag, så den var jeg ikke med på.
Heldigvis kunne vi slå slæverne ind hos vores gode venner i Viborg et par dage, så gik det hele jo op i en fin enhed 
Det var altså flere lyspunkter, der gjorde ferien dejlig. Mit møde med de jyske babypiger, var rigtig hyggeligt, det gør jeg gerne igen...ærgerligt, at der er så langt!!! Andrea havde en fantastisk dag. Hun gik kold kl. 18.55...det er meget længe siden det er sket. Det første hun sagde til mig i morges var, at alle børnene i går var rigtig søde mor.....hvornår skal vi derhen igen???? hmmmmm, hvad siger man så? Hun blev dog noget hys, da hun fandt ud af, at hendes selvbestaltede legeaftale med Marie og Signe ikke blev til noget.
Vi havde også en fantastisk dag i legoland, og en rigtig dejlig dag på stranden, så alt i alt en dejlig ferie.
Jeg ævler...nu skal jeg nok stoppe. Hvis du nåede slutningen af dette indlæg fortjener du en præmie!!!
;-) Dorte
Anmeld