Hjemme igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Munder

Så landede vi igen efter en uge i det jyske. Det har været en rigtig god ferie trods modgang.

Vores sommerhus var elendigt, det var klamt. Dårlig rengøring og klamme møbler. Jeg nægtede simpelthen at sidde i sofaen, for den var ulækker!!! Tirsdag aften kom krisen, da vi blev invaderet af nogle klamme kryb, Glenn brugte 2 timer på at støvsuge dem væk, men der blev vi enige om, at vi ikke ville blive længere end højst nødvendigt. Glenn var klar til at køre hjem, men jeg havde jo en meget vigtig aftale i går torsdag, så den var jeg ikke med på.

Heldigvis kunne vi slå slæverne ind hos vores gode venner i Viborg et par dage, så gik det hele jo op i en fin enhed

Det var altså flere lyspunkter, der gjorde ferien dejlig. Mit møde med de jyske babypiger, var rigtig hyggeligt, det gør jeg gerne igen...ærgerligt, at der er så langt!!! Andrea havde en fantastisk dag. Hun gik kold kl. 18.55...det er meget længe siden det er sket. Det første hun sagde til mig i morges var, at alle børnene i går var rigtig søde mor.....hvornår skal vi derhen igen???? hmmmmm, hvad siger man så? Hun blev dog noget hys, da hun fandt ud af, at hendes selvbestaltede legeaftale med Marie og Signe ikke blev til noget.

Vi havde også en fantastisk dag i legoland, og en rigtig dejlig dag på stranden, så alt i alt en dejlig ferie.

Jeg ævler...nu skal jeg nok stoppe. Hvis du nåede slutningen af dette indlæg fortjener du en præmie!!!

;-) Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Munder

Mine billeder fra babytræf og ferien fælger, når jeg har fået tømt kameraet.....

Anmeld

23. juli 2010

Stumpen

Det var også bare kanont at møde dig.. Dejligt at du ville bruge en af dine feriedage på os og vore unger

Mathilde valgte her til morgen at hun skulle have kjole på, tror bestemt det er jeres tøzer der har haft indvirkning der, for den bunke..bunke og bunke....men altså den form for tøj plejer hun at undgå

Men næste gang vi planlægger noget må I da lige på en ferie herovre igen, for det bliver ikke det samme uden dig og din accent

Anmeld

23. juli 2010

Munder

Lige et billede fra min mobil...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2010

Munder

Stumpen skriver:

Det var også bare kanont at møde dig.. Dejligt at du ville bruge en af dine feriedage på os og vore unger

Mathilde valgte her til morgen at hun skulle have kjole på, tror bestemt det er jeres tøzer der har haft indvirkning der, for den bunke..bunke og bunke....men altså den form for tøj plejer hun at undgå

Men næste gang vi planlægger noget må I da lige på en ferie herovre igen, for det bliver ikke det samme uden dig og din accent

Hi hi, bare pas på, for meget af Andrea indflydelse gør din dejlige pige til en tøsetøs som min

Jeg synes det var fantastisk at ser jer allesammen, selvom i taler mærkeligt....hmmm den med accenten kommer jeg vist til at høre længe for

Og en lille sidebemærkning. Der er da ikke et gram for meget på Mathilde, hun er da bare som hun skal være....en rigtig dejlig charmefrækkert!!!

Jeg glæder mig til næste gang vi skal mødes, for det skal helt klart gentages!!!

Anmeld

24. juli 2010

Stumpen

Munder skriver:

Hi hi, bare pas på, for meget af Andrea indflydelse gør din dejlige pige til en tøsetøs som min

Jeg synes det var fantastisk at ser jer allesammen, selvom i taler mærkeligt....hmmm den med accenten kommer jeg vist til at høre længe for

Og en lille sidebemærkning. Der er da ikke et gram for meget på Mathilde, hun er da bare som hun skal være....en rigtig dejlig charmefrækkert!!!

Jeg glæder mig til næste gang vi skal mødes, for det skal helt klart gentages!!!

Synes bare hun er ved at udvikle en pytmave, som jeg ikke synes der var der tidligere.... Men er nok lidt mere hys/obs pga. min egen overvægt gennem hele livet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.