navn i tøjet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
9 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

bette

hvad gør i andre mht det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Kaufie

Skriver med tekstil pen - er planen - er ikke kommet igang endnu.....

Orker ikke at sy mærker i alt, selvom det godt nok er nemmere hvis tøjet skal gå i arv - men jeg vurderer, at det kun er overtøj, der kommer til det - det andet bliver for slidt. Så overtøjet får et navnemærkat...har jeg lige bestemt....

Anmeld

23. juli 2010

Anja

Når det kommer over mig, så stryger jeg mærker i, men ellers er det en textilpen vi bruger.

Anmeld

23. juli 2010

bette

Anja skriver:

Når det kommer over mig, så stryger jeg mærker i, men ellers er det en textilpen vi bruger.

hvor har du mærkerne fra og hvor køber du den tekstil pen henne?

mikkel har nemlig allerede mistet 1 bluse og 1 par bukser så det er altså lidt træls at han kommer hjem med en andens trøje eller bukser på

Anmeld

23. juli 2010

Stumpen

Jeg har købt strygemærker til Mathilde og fik da også strøget det i alt hendes tøj, da hun startede i børnehave, men ungen er vokset en størrelse og det er som om at strygejernet ikke selv kommer i sving

Anmeld

23. juli 2010

bette

Stumpen skriver:

Jeg har købt strygemærker til Mathilde og fik da også strøget det i alt hendes tøj, da hun startede i børnehave, men ungen er vokset en størrelse og det er som om at strygejernet ikke selv kommer i sving

haha tror gerne det er noget der går i glemmebogen efterhånden.

men hvor køber i de mærker henne?

Anmeld

23. juli 2010

bette

Stumpen skriver:

Jeg bestilte hjem herfra:

http://www.ikastetiket.dk/navnebaand?gclid=CNqssfqUgqMCFZs1Dgod01aDbA

tak skal du have og for resten super mange tak for handlen... den er bare skøn

Anmeld

23. juli 2010

Stumpen

bette skriver:

tak skal du have og for resten super mange tak for handlen... den er bare skøn

Det var da så lidt..  Ja jeg synes maxi cosi stolene er gode.. De to der står i bilen er også af det mærke...

Anmeld

23. juli 2010

bette

Stumpen skriver:

Det var da så lidt..  Ja jeg synes maxi cosi stolene er gode.. De to der står i bilen er også af det mærke...

ja det er et godt mærke

så er de der strygemærker bestilt ikke mere tøj der bliver væk eller bliver hugget i børnehaven..!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.