Graviditetskjole til bryllup hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.989 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

henh01

Hej Piger.

Nogen der ved hvor man kan få fine kjoler med plads til dunken? Skal til min kusines bryllup om 5 uger hvor jeg vil være i 29. uge, men vil gerne se lidt fin ud alligevel.

Hvis nogen ligger inde med en fin en i str L de vil sælge så giv mig endelig besked, og gerne et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
henh01 skriver:

Hej Piger.

Nogen der ved hvor man kan få fine kjoler med plads til dunken? Skal til min kusines bryllup om 5 uger hvor jeg vil være i 29. uge, men vil gerne se lidt fin ud alligevel.

Hvis nogen ligger inde med en fin en i str L de vil sælge så giv mig endelig besked, og gerne et billede

Jeg købte en kjole fra Mamalicious i vinter (brugte den til jul)... De plejer at have nogle rigtig søde, hvis ikke det skal være galla agtig påklædning?

Anmeld

23. juli 2010

henh01

Caroline86 skriver:

Jeg købte en kjole fra Mamalicious i vinter (brugte den til jul)... De plejer at have nogle rigtig søde, hvis ikke det skal være galla agtig påklædning?

Det skal ikke være galla, da brylluppet skal holdes i en have. Har prøvet at gennemskue deres hjemmeside, men synes den er så forvirrende.

Anmeld

23. juli 2010

L.J.L

Jeg brugte denne side som er festtøj til gravide, og de har super mange smukke kjoler

http://www.tiffanyrose.com/

Anmeld

23. juli 2010

Nadia&Daniel

Følger lige med - skal til bryllup den 14 August med kanal-rundfart og fest..

Der vil jeg være: 28+4 (er dog ikke så stor af min størrelse - endnu)

Anmeld

23. juli 2010

6800

jeg skal til bryllup om 4 uger og købte i går en rigtig fin sort kjole i HogM i går, som jeg så regner ned at finde lidt pynt til, for at friske den op, evt en boleo (staves??), fandt den i deres ventetøj afdeling, kom kun af med 179 kr for den...

Anmeld

23. juli 2010

Nadia&Daniel

6800 skriver:

jeg skal til bryllup om 4 uger og købte i går en rigtig fin sort kjole i HogM i går, som jeg så regner ned at finde lidt pynt til, for at friske den op, evt en boleo (staves??), fandt den i deres ventetøj afdeling, kom kun af med 179 kr for den...

Den er så super fin (og sød) - fines også i en koralfarve

Anmeld

23. juli 2010

dorthemus

www.purlogpersille.dk har mange fine kjoler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.