Jeg har gennem de andre graviditeter haft en hel del plukkeveer, men de er oftest kun kommet, hvis jeg har været ude at gå eller støvsuget og sådan. Denne gang har jeg jo problemer med mit bækken så jeg går meget lidt og forsøger at undgå støvsugning, så jeg har ikke døjet med plukkeveer før nu.
I går fik jeg de ondeste plukkeveer af at tømme opvaskeren. Normalt kan jeg få dem til at gå væk ved lige at stoppe op og trække vejret et par gange, men i går blev det bare ved. Tilsidst lagde jeg mig ½ time på sofaen og så var de væk. Jeg vågnede så midt i nat fordi maven spændte som ved en plukkevee og så gjorde den hammer ondt. Jeg lå næsten fastfrosset på ryggen og kunne kun ved temmelig meget smerte vende mig om på siden. Jeg nåede at ligge og blive ret bekymret. Har aldrig haft en vee, og har aldrig prøvet denne slags smerte før, så jeg nåede jo at tænke om det var sådan noget der var på spil. Jeg lå helt stille ca 1 time med smerter og så var maven pludselig ikke hård mere og jeg kunne igen mærke spark og bevægelse fra baby.
Jeg er lidt bekymret for, om det er helt normalt. Undrer mig over, at jeg aldrig har prøvet sådan noget før i de andre graviditeter.
Nogen der har prøvet det eller har et bud på, hvad det er? Overvejede at ringe til fg i nat, men droppede det igen, da det stoppede og jeg mærkede liv.
Anja 28+0 - og en anelse bekymret for at baby vil for tidligt ud.
Anmeld