Hvad kan jeg selv gøre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

lollandpigen

Nu er det sådan at jeg er gravid i 39+2 idag.. Har været ved JM som siger min livmorhals er rimelig blød og de rer cirka 05-1 cm tilbage så min krop er "klar " til at føde....

Er der nogle der ved om det man påstår om at man skal drikke en stærk øl og så have sex bagefter er gode måder til at sætte fødslen igang selv... Men må man først drikke den øl når veer er der eller sker der ikke noget ved at gøre det før??

Jeg er så træt af at være gravid har rendt med små veer i snart 4 uger uden de bliver til mere.... Så tænkte hvis jeg selv kunne lave skub i noget ville det være super...

Nogle råd??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Mira0911

Hvorfor gøre noget for at få fødslen igang!?

Din guldklump kommer ud når h*n er klar til det og ikke før...

Ventetiden kan være enorm træls... Du kan ikke rigtig gøre noget for at sætte det igang... ;)

Sender gerne masser af vestøv afsted til dig....

Anmeld

23. juli 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Der er nok desværre ikke andet at gøre end at holde ud.. jeg kan godt huske hvor stor, besværdet, og træls jeg syntes det var tilsidst.. jeg kan huske jeg var så træt af at være så mega jeg ikke kunne se mine tæer, ligge træls om natten ....osv-.. men det der gjorde mig mest utålmodig var (ved min nr 2)

1. Min datter er født 4 uger før så man siger en gang født for tidligt er der chance for man også gør det 2. gang

2. min eksamen var samme dag som min termin

3. kunne ikke vente til at holde min lille søn og byde ham velkommen til livet

min mand og jeg gjorde alt for han skulle komme før tid men nada hjalp.. men da jeg havde været til eksamen og jeg kunne slappe af kunne veerne starte..

fødte da jeg var 40+3½time) så tror desværre ikke der er andet end at hænge i og vente på din guldklump er helt klar det kan ske når du mindst venter det..

ettil dig

Anmeld

23. juli 2010

Con

He-he, der er mange gode skrøner derude, du er nok faldet over én af de bedre, - hvem har ikke lyst til en øl efter så lang tid, og så er det påvist, at meget store mængder sæd indeholder et stof, der er lignende vefremkaldende, men vi snakker altså meget store mængder her.

Skal du ikke også vaske gulv eller gå en lang tur eller hoppe på trampolin eller....tja, der er så mange gode, det er svært at vælge.

Hilsen fra en med-lidende i 37. uge.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.