Bimmer 14+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.345 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

DK

Hold da op, nu er dette allerede billede nummer 10 jeg ligger ind! Vildt! Ugerne går sørme stærkt, og samtidig føler jeg at der aldrig har været længere til 37+0! Herre gud, jeg er jo ikke engang nået 1/3 af vejen endnu, og mangler stadig 25 fredage før 40+0!

Her er maven! Folk jeg kender har i denne uge tilkendegivet at de synes maven er vokset meget! Jeg synes faktisk det er så svært at se på billederne, altså jeg kan da nemt se det i forhold til et par uger siden, men ellers ligner de hinanden synes jeg. Meeen jeg kan dog godt se på maven hen mod aften at NU begynder den at vokse derud af (eller spiser jeg mon bare for meget mad i løbet af dagen??)

Rigtig dejlig sommerdag!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Mettemus

Wow - du ser jo rigtig gravid ud, slet ikke på den der "jeg har vist spist for mange kager"-måde. Tillykke med det - synes det er ret stort  

Der udover ser du som altid fantastisk ud!

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Ha ha ha Har du lige haft kalenderen fremme  

Jamen som altid er du jo virkelig smuk og med en virkelig smuk mave som vokser og vokser på den gravide måder og ikke spist for meget måden  

Ha ha det efter hånden det første man tjekker når man logger på om fredagen hvor er indlægget fra DK  

Knus Diana der er pænt misundelig på din smukke mave 

Anmeld

23. juli 2010

Sofia

Lækker som altid! God weekend!!

Anmeld

23. juli 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw - jo jeg kan sagtens se det!!! Stor og smuk er den!!! Og mavsen er vidst ikke det eneste der er vokset - din lækre makrel

Anmeld

23. juli 2010

saxa

Kan kun sige som jeg plejer - "Lækker mama..!" Smuuuk mavse.. Og kan godt se den er vokset

Anmeld

23. juli 2010

Miamaja

Neeeej, tillykke med den fine mavse. Er det en pige eller dreng denne gang?

Anmeld

23. juli 2010

oo

joooov man kan godt se den vokser (men måske er det bare en food-baby? )

forresten...har du fredagsunderhylere? jeg har nemlig (i mit lesbiske hjørne igen ) bemærket at du altid har de der sorte blondenogle på på mavebillederne

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

Tjuhl skriver:

joooov man kan godt se den vokser (men måske er det bare en food-baby? )

forresten...har du fredagsunderhylere? jeg har nemlig (i mit lesbiske hjørne igen ) bemærket at du altid har de der sorte blondenogle på på mavebillederne

Hi hi jeg tænkte præcis det samme da jeg skrev 

Anmeld

23. juli 2010

DK

Miamaja skriver:

Neeeej, tillykke med den fine mavse. Er det en pige eller dreng denne gang?

Uhhh det store spørgsmål om køn bliver afsløret ved en kønsscanning d. 9/8! Det er Kirstines første skoledag, og bagefter tager vi til Århus og får en lækker frokost og så kl. 15.30 tager vi alle tre ind og ser Bimmeren og forhåbenligt får afsløret om det er en Hr eller Frk der gemmer sig derinde! Mikkel og Kirstine hepper kraftigt på en lillesøster og jeg håååber ikke de bliver alt for skuffede hvis det er en fræk lille dreng der gemmer sig derinde i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.