Derfor har jeg fede lår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

850 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

ekzunz

Sidder og prøver at forklare Klara hvad et ar er, og viser hende min hånd, hvor jeg har et stort af efter jeg skoldede mig på kaffe som knap 2 årig. Lukas siger "Nej, det er ikke et ar, det er kaffe" Ok, siger jeg - så se mit knæ, der er også et ar. Så siger han: "Ja, det er der Klara kom ud og så har du et ar på maven hvor jeg kom ud" )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

MarieMor

Znuzke skriver:

Sidder og prøver at forklare Klara hvad et ar er, og viser hende min hånd, hvor jeg har et stort af efter jeg skoldede mig på kaffe som knap 2 årig. Lukas siger "Nej, det er ikke et ar, det er kaffe" Ok, siger jeg - så se mit knæ, der er også et ar. Så siger han: "Ja, det er der Klara kom ud og så har du et ar på maven hvor jeg kom ud" )

hihi .. hvor sødt 

Anmeld

23. juli 2010

mariamiss6

Vil det så sige der er tvillinger på vej?

Anmeld

23. juli 2010

Diana...

HA HA HA hvor sødt!

Anmeld

23. juli 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Vil det så sige der er tvillinger på vej?

Jeps - forventer knæsmerter any day now....

Anmeld

23. juli 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

Jeps - forventer knæsmerter any day now....

LOL

Anmeld

23. juli 2010

Mira0911

Hvor er det sødt... :)

Anmeld

23. juli 2010

Kamelia

Znuzke skriver:

Åhhh de er skønne de unger, elsker det!!

Ja ja en kikkert operation i knæet får helt nye tanker igang!!

Min store datter sagde for et par dage siden: Mor du er smuk uden på og far du er smuk inden i!!! Den ku' moren godt li'!!

knus

Kamelia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.