hvor var i ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.559 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

MarieMor

da vandet gik ???

har sommetider tænkt på at jeg er lidt bange for at ta' nogen steder hvis vandet pludselig skulle gå .. ikke fordi det stopper mig , tænker bare hvor akavet det må være pludselig at stå i fakta og ligne en der lige har tisset i bukserne

så tænkte om i måske havde nogle sjove historier ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

Lullaby

På sygehuset begge gange.  1 gang tog de det og 2 gang så sev jeg hele vejen til sygehuset og plop gik det på sengen

Anmeld

23. juli 2010

LinLin

I min seng - kl 5.30 om morgenen 

Men skulle have været i biografen kl 14, så var glad for vi ikke nåede derind

Anmeld

23. juli 2010

jlp90

Mit vand gik også i sengen kl 3.30 cirka og fortsatte med at komme i skvulp resten af dagen, men der havde jeg fået bind med hjem fra sygehuset.

Anmeld

23. juli 2010

Bare mig..

Mit blev taget på sygehuset..

Anmeld

23. juli 2010

MarieMor

Mor til David skriver:

I min seng - kl 5.30 om morgenen 

Men skulle have været i biografen kl 14, så var glad for vi ikke nåede derind

ja , ville nok ikke ha' været super sjovt at skulle gå ud og sige at de måske skulle ha gang i en større rengøring fordi vandet var gået der ..  hihi

Anmeld

23. juli 2010

SHERO

I sengen klokken 4 om morgen.... nåede heldigvis ud af sengen inden jeg ødelage madrassen :-D

Anmeld

23. juli 2010

Low

Jeg var på fødestuen . De tog mit vand.. Jeg blev sat igang 42+0 og jeg fødte 42+2

Anmeld

23. juli 2010

MarieMor

hmm .. synes jeg ser et mønster .. enten er det i sengen om natten eller tidligt på morgenen ellers er det først blevet taget på sygehuset .. 

virkelig ingen der har været mere uheldige ?? så er der måske slet ikke noget at være nervøs for ..

Anmeld

23. juli 2010

Susanne79

I min seng. vandet gik kl 8.20 om morgen. var lige vågnet så blev meget hurtig vågen......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.