Udtræksseng til salg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. august 2010

JustAnotherName

Jamen, du starter vel ud med en juniormadras og til sidst en voksenmadras. Der er bund i den

Så ryger fidusen jo lidt i at det er en glidende overgang hvor barnet vokser? Altså bortset fra at det stadig kan bruges til begge dele ....hvis du forstår

Jeg har set andre udtrækssenge, hvor der er "side-stykker" i begge ender, som kan ligges ned. Så mens barnet er mindre, så beskytter "ekstra madrasén" i hovede-ende og fod-ende.
Så kan man til en start, når barnet vokser, ligge fodende-madrassen ned, og forlænge sengen dét stykke. Og sidenhen også ligge det andet stykke, så sengen er helt brugt. Dermed er der jo mulighed for at vokse og udvidde sengen i ryk....

Men jeg ved så ikke om man kan købe den slags madras til en seng som denne - og hvorhenne.... Tænkte at du måske vidste mere om det, da I jo har ejet den

Er sengen på nogle måder i stykker, eller er den fin og klar til brug, som den er ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

BabyStella!

JustAnotherName skriver:

Så ryger fidusen jo lidt i at det er en glidende overgang hvor barnet vokser? Altså bortset fra at det stadig kan bruges til begge dele ....hvis du forstår

Jeg har set andre udtrækssenge, hvor der er "side-stykker" i begge ender, som kan ligges ned. Så mens barnet er mindre, så beskytter "ekstra madrasén" i hovede-ende og fod-ende.
Så kan man til en start, når barnet vokser, ligge fodende-madrassen ned, og forlænge sengen dét stykke. Og sidenhen også ligge det andet stykke, så sengen er helt brugt. Dermed er der jo mulighed for at vokse og udvidde sengen i ryk....

Men jeg ved så ikke om man kan købe den slags madras til en seng som denne - og hvorhenne.... Tænkte at du måske vidste mere om det, da I jo har ejet den

Er sengen på nogle måder i stykker, eller er den fin og klar til brug, som den er ??

Det er en jeg har fået, aldrig selv brugt den. Og får heller ikke brug for den.

Men det kan da godt være, der er en anden god fidus til "udtræks-princippet"

Sengen har en lille smule skrammer, nogle steder er bejsen blevet skrabet af, men det kan sagtens males over igen. Der mangler oz en skrue, men kan sagtens tages i brug nu, som den står. Vil jeg mene.

Har set sengen andre steder til 500 kr. og derover, og jeg vil mere eller mindre bare af med den, da den fylder og som tidligere nævnt får vi aldrig brug den. Men kom og se den og giv et bud hvis det er. Prisen jeg har sat, mener jeg er rimelig passende for den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.