Er lidt bange ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. juli 2010

Maja_4000

.. for om der er noget galt .. 
Jeg har kun mærket "bobler" én gang - Hvis det altså var det jeg mærkede .. Og alle jeg kender går bare nærmest ud fra , at jeg kan mærke spark nu :s
Har tid til MD på torsdag .. Men skal så til København idag .. Så jeg tænkte på at bestille tid til en kønsscanning - bare for at få bekræftet , at der er liv :s
- Lyder det helt åndssvagt ? 

Jeg er forresten i uge 19 (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

L.J.L

jeg mærkede først liv i uge 18, og andre mærker liv før og andre først senere. Det kommer an på hvordan barnet ligger ifht. livmoderen. Tror ikke du har noget at være nervøs for -Du har vel også snart MD scanning hvis du er i 19 uge?

Anmeld

23. juli 2010

Maja_4000

linselouise skriver:

jeg mærkede først liv i uge 18, og andre mærker liv før og andre først senere. Det kommer an på hvordan barnet ligger ifht. livmoderen. Tror ikke du har noget at være nervøs for -Du har vel også snart MD scanning hvis du er i 19 uge?

Ja , det har jeg på torsdag i næste uge .. 
Men nu skal jeg jo alligevel derind (de har sikkert slet ikke tid idag ) og så kunne jeg sove roligt den næste uge :b 

Anmeld

23. juli 2010

roenlund

Jeg kunne ikke mærke tydeligt liv før i uge 21... jeg fik at vide at jeg havde foranliggende moderkage... men det vidste jeg ikke før MD i uge 19...

Anmeld

23. juli 2010

businesstigger

Kan godt forstå du er bekymret. Tror det er meget almindeligt. Da jeg ventede min søn mærkede jeg ham allerede omkring uge 16. Så jeg havde en klar forventning om at jeg ville mærke liv før denne gang. Nu kendte jeg jo ligesom følelsen. Så jeg har været meget bekymret over at være nået til uge 16 uden at være sikker på om jeg har mærket noget.

Men det er tidligt at mærke det. Det er stadig tidlig mellem uge 18-20. Det er mere almindeligt at det først er mellem 20-22.

Har efterfølgende også hørt andre der først har mærket liv senere anden gang så det har i hvert fald beroliget mig. Du har tid på torsdag. Det er ikke så længe væk. Håber du kan klare ventetiden!

Anmeld

23. august 2010

AnneCatrine

Du skal ikke være bange tror det er meget forskelligt, men kan selvfølgelig godt forstå at man går og er lidt nervøs.. Jeg mærkede selv liv fra uge 17- men hvis jeg var dig, vile jeg altså lige vente til din MD-scanning andet ville næsten være tosset, medmindre du alligevel gerne vide kønnet selvfølgelig.. Jeg var selv til kønsscanning her i uge 17 og så vi venter os en dreng dejligt...

men så længe du ikke har smerter, og blødning er jeg næsten sikker på du bare kan slappe af og nyde din gravidsitet :-)

Anmeld

23. august 2010

Mor-til-asta-09

Maja_4000 skriver:

.. for om der er noget galt .. 
Jeg har kun mærket "bobler" én gang - Hvis det altså var det jeg mærkede .. Og alle jeg kender går bare nærmest ud fra , at jeg kan mærke spark nu :s
Har tid til MD på torsdag .. Men skal så til København idag .. Så jeg tænkte på at bestille tid til en kønsscanning - bare for at få bekræftet , at der er liv :s
- Lyder det helt åndssvagt ? 

Jeg er forresten i uge 19 (:

jeg mærkede først liv uge 20..

Anmeld

23. august 2010

mariamiss6

Og denne her tråd er så en måned gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.