en mand til mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.429 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

moniquesmor

heej tøser jeg vil også prøve..

men jaah jeg vejer lidt for meget og har min særheder. men mangler nu en mand i mit liv ikke en til af flyttet sammen med, med det samme.

men måsk bare en hygge ven som måsk kunne blive til mere hen af vejen.. han skal helst hver over 23 og max 37 alt andet er lige meget så længe han har sjæl og humor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

o1Mutte

Jeg har en ven der er single, som også søger en kæreste. Han hedder danny, er 37-38 (kan ikke lige huske det, men deromkring ) Han er en stor mand, både højde og drøjde. Men han er rigtig sød, og en skide god ven. Jeg ved at hans dame ikke vil komme til at mangle noget. Det eneste han snakker om er at finde en han passer sammen med. Han har mørkt hår og meget brune flotte øjne.

Håber det lyder som noget

Anmeld

23. juli 2010

o1Mutte

o1Mutte skriver:

Jeg har en ven der er single, som også søger en kæreste. Han hedder danny, er 37-38 (kan ikke lige huske det, men deromkring ) Han er en stor mand, både højde og drøjde. Men han er rigtig sød, og en skide god ven. Jeg ved at hans dame ikke vil komme til at mangle noget. Det eneste han snakker om er at finde en han passer sammen med. Han har mørkt hår og meget brune flotte øjne.

Håber det lyder som noget

p.s han ELSKER børn og vil gerne selv ha nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.