Hvordan har i det, os i 3 kvartal 2010 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

LilyMarleen

Ja som overskriften hentyder til, hvordan har i det ? Går det godt med graviditeten, er i nervøse for fødslen, gik fødslen godt ? Er det lige oppe over? Nyder i jeres bebser, altså dem der allerede er kommet..

Ja her går det fint, er begyndt at få lidt bækkenløsning, og muren i maven, mens lign smerter. (idag) Så jeg håber at fødslen snart er på vej.  Selvom jeg tvivler. Utålmodig er jeg også ! ! ! ! Og tiden den går dræbende langsomt, men mest fordi at jeg holder mig meget hjemme pga avs i bækkenet. Også er det mest betrykkende hvis der lige pluselig skulle sket et eller andet med veer eller vandafgang. Og fødslen er jeg ikke så nervøs for, det skal bare overståes. Jeg håber dog ikke at jeg skal rende flere dage med veer. Var ved jordemoder idag, lille Alexander blev skønnet til 3500g. Og hans hovede rokkede! Så det stod ikke fast. (Eftersigende, kunne det ske hvert øjeblik) Så jeg skulle ikke være nervøs for at fødslen var langt ud i fremtiden. Ppppyha! Håber jo helst der sker. NuuuuuuU!!!...

Håber i vil fortælle lidt om hvordan i har det, jeres tanker som i gør jer osv.

- Marlene 39+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

3xM

jeg er anden gangs gravid og har været 2 vidt forskellige graviditeter sindsmæssigt.

jeg er nu i uge 33 og har en del plukveer og murren i lænd mine bryster er ved at sprænges, men værst er mine ribben i venstre side kan ikke ligge ordenligt eller hoste eller trække vejret dybt uden det gør virkelig ondt.

er begyndt at tænke meget over fødseln og er lidt nervøs, da det første gang skete på 2 timer og begynder at kan huske nu hvordan jeg havde det...

føler jeg begynder at blive belastet selvom jeg kun har taget ca 4-5,5 kg på og tænker med de gener så blir de næste 2 mdr et helvede...

Anmeld

22. juli 2010

saxa

Uha kan godt forstå du er utålmodig - det er jeg sq også.. Men må stadig vente 6uger..  Er begyndt at døje en del med plukveer - faktisk nogle slemme nogle - husker jeg overhovedet ikke fra første gang.. Ser frem til 34ugers undersøgelsen på mandag, for at få skønnet vægt og få svar på lidt spørgsmål.. Desuden kan jeg ikke vente på at komme til undersøgelse på sygehuset om 14 dage - da jeg der får besked på om lillemanden skal tages ud ved PKS. (og så er der jo pludselig ikke længe til) Synes den her graviditet er gået ufattelig hurtig, men har dog nydt hvert sekund

En anden ting jeg glæder mig til, er at gøre Yasmin til storesøster - og se hvordan hun tackler det (med den bedste hjælp vi kan give hende) Og nå ja.. Så har vi langt om længe fundet navnet til lillebror.. Det var godt nok også en svær en..

Anmeld

23. juli 2010

CamillaT89

Uha, jeg er også utålmodig, som du nok forstod på mit andet indlæg hihi. Er dog begyndt at acceptere, at det ikke står i min magt - og han kommer jo ud på et tidspunkt - inden længe Altså hallo - nu har vi ventet i 39 uger - der er max. 3 igen

Ellers har jeg haft meget væske i kroppen, men det er gradvist forsvundet efter en tur til akupunktøren i torsdags, så det gør det da lidt mere udholdeligt. Ellers er der en masse optakt til fødsel, snydeveer, slimprop - you name it! Og så er jeg TRÆT! Puha.. Jeg tror, jeg sover 14 timer i døgnet! Men det er jo også bare om at nyde det, mens vi kan

Knus Camilla, 39+0 i en lidt mere positiv sindsstemning!

Anmeld

23. juli 2010

Corn

Jeg snød indenom og fødte i 2. kvartal, den 19. juni ved hjemmefødsel, 38+1

Jeg fik en dejlig dreng, til trods for at det blev mit længste fødselsforløb af tre.

Han er super skøn, ammes med meget jævnemellemrum, men tager derfor også godt på. Til kontrolvejning havde han på 14 dage taget 800 gram på, så jeg forstår egentlig godt, at han gerne ville ud, for den slags vægtøgning havde han ikke kunne tage på inde i maven.

Han var 53 cm lang og vejede 3450 ved fødslen og nu hvorhan er knap 5 uger vejer han omkring 46-4700 gram.

Han er lige begyndt at smile bevidst og kigger omkring.

Han er dog ret forkølet, men sådan er det med storebrødre der vil kysse hele tiden

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

37+0 i dag..

Jeg håber da lidt på at jeg føder om 1-2 uger, men jeg har ikke født før tid de andre 3 gange, så regner med at jeg er nød til at holde ud..

Efter hvad jaeg kan læse herinde (Er ny..) har jeg det godt, jeg har ikke nogen særlige gener, lidt mange plukveer, men de har hele tiden været der. De sidste 2 dage har jeg haft en lille smule kvalme indimellem. Ikke noget særlig væske i kroppen og kan saktens klare varmen..

Sååå Det er godt..

Jeg er lidt urolig for fødselen. Men det er mest om jeg kan nå til Hillerød, inden jeg føder...

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

ct skriver:

Uha, jeg er også utålmodig, som du nok forstod på mit andet indlæg hihi. Er dog begyndt at acceptere, at det ikke står i min magt - og han kommer jo ud på et tidspunkt - inden længe Altså hallo - nu har vi ventet i 39 uger - der er max. 3 igen

Ellers har jeg haft meget væske i kroppen, men det er gradvist forsvundet efter en tur til akupunktøren i torsdags, så det gør det da lidt mere udholdeligt. Ellers er der en masse optakt til fødsel, snydeveer, slimprop - you name it! Og så er jeg TRÆT! Puha.. Jeg tror, jeg sover 14 timer i døgnet! Men det er jo også bare om at nyde det, mens vi kan

Knus Camilla, 39+0 i en lidt mere positiv sindsstemning!

Vi skal hvile så meget som muligt

Akupunktur er super.. Loving it..

Skulle være et tilbud til ALLE.. Bare for velværens skyld

Anmeld

23. juli 2010

CamillaT89

Willa's mor skriver:

Vi skal hvile så meget som muligt

Akupunktur er super.. Loving it..

Skulle være et tilbud til ALLE.. Bare for velværens skyld

Ja, det er bare en suveræn undskyldning for at være doven

Synes nu ikke, det var så behageligt, men det var også med strøm i nålene 

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

Nej det kan godt gøre ondt. Sidst måtte JM'eren fjerne en nål fordi det gjorde SÅ ondt... Men så skulle det os virke..

Det er nok os mere virkningen jeg er vild med...

Anmeld

23. juli 2010

Willa's mor

ct skriver:

Ja, det er bare en suveræn undskyldning for at være doven

Synes nu ikke, det var så behageligt, men det var også med strøm i nålene 

Hov det fik jeg ik læst ordenligt... Troede du skrev at det var ligesom om der var strøm i nålene...

Men med strøm... AV AV Det lyder endnu værre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.