Er lidt imponeret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Kaufie

over min dreng....

Han er ved at lægge et puslespil med 60 brikker for første gang - og har forvist mig til "conduteren" =han vil IKKE have hjælp før han spørger.....

Og det ser ud til han klarer den.....

Ja, det er selvfølgelig med motiv fra Cars, men alligevel....60 brikker......

At han så har tisset på gulvet 6 gange i dag - det er måske mindre imponerende....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

birgittemarie

Wauw, det var flot! Og tisningen var jo da også en slags imponerende i sig selv.

Knus B

Anmeld

22. juli 2010

ka li ja

ok det er jeg da også temmelig imponeret over!! både puzzlespillet, og tisseriet

har han lavet meget puzzlespil før??

Anmeld

22. juli 2010

Kaufie

Ja, han har sans for (og tålmodighed til) puslerier - allerede til jul lavede han puslespil med 24 brikker og et motiv han ikke havde set før.

I forrige uge fik han en pakke med 10 Cars-puslespil af svigermor - der var et med 9 brikker, 12, 15 et par stykker med 24 og 48 - og så valgte vi at tage de to største på hver 60 brikker fra, da jeg umiddelbart vurderede dem til at være for svære (og 8 nye puslespil på en gang var nok) Men her til aften insisterede han på at få dem efter han havde lavet dem på 48 temmelig hurtigt - så vi prøvede..... og det gik rigtig godt.

Nu fjerner vi nok dem med 9, 12 og 15 brikker - dem gider han faktisk ikke.....

Anmeld

22. juli 2010

ka li ja

ja det er lidt vildt sådan en forskel der er på børn

alexander var/er fuldstændig ligesom du beskriver william og arthur er bare for "tungnem" på det punkt

men hvor er det fedt som mor at være vidne til

Anmeld

22. juli 2010

Mie A

Ej, hvor er han bare dygtig!! Jeg er altså også imponeret

Anmeld

23. juli 2010

Anja

Vildt, at han kan lave de puslespil! Elias har slet ikke tålmodigheden/interessen for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.