Hvad leger jeres piger med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.667 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

henh01

Min datter bliver seks år om 11 dage, er lidt på bar bund ift legetøj. Hun leger ikke rigtig med noget særligt.

Hvad leger jeres med? Mangler inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

N1

Top model er mit bud 

Anmeld

22. juli 2010

loppen82

Min er lige blevet 5 i maj.

Hun leger med Hello Kitty duplo, Hello Kitty huse, dukker og dukke tilbehør, andet duplo og køkken m tilbehør.

Og når storebror på 9 er her blir der os spillet wii, leget med biler og spillet bold.

Så hun leger med lidt af hvert.

Du ka ik bruge dukke udstyr? har et rigtig sødt sæt med: Seng, højstol, autostol og klapvogn m peterplys.

Anmeld

22. juli 2010

henh01

loppen82 skriver:

Min er lige blevet 5 i maj.

Hun leger med Hello Kitty duplo, Hello Kitty huse, dukker og dukke tilbehør, andet duplo og køkken m tilbehør.

Og når storebror på 9 er her blir der os spillet wii, leget med biler og spillet bold.

Så hun leger med lidt af hvert.

Du ka ik bruge dukke udstyr? har et rigtig sødt sæt med: Seng, højstol, autostol og klapvogn m peterplys.

Hun har masser af dukker - som vi er begyndt at sortere udd i fordi det ikke er spændende længere. Hun har 2 kasser fyldt med barbie, bratz osv med tilbehør bil, hest, karet mv. Det gider hun heller ikke.

Hun snakker lidt om My little pony, men ved sgu ikke rigtigt..

Anmeld

22. juli 2010

Lullaby

henh01 skriver:

Min datter bliver seks år om 11 dage, er lidt på bar bund ift legetøj. Hun leger ikke rigtig med noget særligt.

Hvad leger jeres med? Mangler inspiration

My littlest petshop, dukkehus, bondegård, far mor og børn  Køkken. Nintendo dsi

Anmeld

22. juli 2010

loppen82

henh01 skriver:

Hun har masser af dukker - som vi er begyndt at sortere udd i fordi det ikke er spændende længere. Hun har 2 kasser fyldt med barbie, bratz osv med tilbehør bil, hest, karet mv. Det gider hun heller ikke.

Hun snakker lidt om My little pony, men ved sgu ikke rigtigt..

Min har en del My Little Pony'er men leger ik rigtigt med dem... De ligger bare i en kasse.

Anmeld

23. juli 2010

Tina2

min datter er 6 år og leger absolut ikke med dukker... Det har aldrig rigtig sagt hende noget....

Hun elsker sin Nintendo DSI, og ellers maler, tegner og skriver hun meget, laver perleplader og rigtig meget opgavebøger.....

Hun er lidt en drengepige- elsker udeleg, trampolin, cykle, rulleskøjter, klatre i træer osv....

Anmeld

24. juli 2010

henh01

Tina2 skriver:

min datter er 6 år og leger absolut ikke med dukker... Det har aldrig rigtig sagt hende noget....

Hun elsker sin Nintendo DSI, og ellers maler, tegner og skriver hun meget, laver perleplader og rigtig meget opgavebøger.....

Hun er lidt en drengepige- elsker udeleg, trampolin, cykle, rulleskøjter, klatre i træer osv....

Kunne forestille mig at vores døtre ligner hinanden meget. HUn er også meget til udelege, men vi har desværre ikke en have - ellers havde gaven bestået af noget sjov dertil.

Anmeld

24. juli 2010

Tina2

henh01 skriver:

Kunne forestille mig at vores døtre ligner hinanden meget. HUn er også meget til udelege, men vi har desværre ikke en have - ellers havde gaven bestået af noget sjov dertil.

Vi boede de første 2½ år af hendes liv i lejlighed.... Hun havde masser af køretøjer i lejligheden som vi så tog med ned, når vi var ude... Mega besværligt, men det gik :-)

Nu er det dog DEJLIG nemt, vi bor i hus nu på blind vej, så der er masser af muligheder:-)

Anmeld

24. juli 2010

AD

Hej!

Har en datter på 6½ år. Hun er også drengepige og gider ikke dukker og lign. Vil også gerne ud og lege:-)

Hun spiller rigtig meget Wii og nintendo DS lite. Et sjippetov har også vundet point - de øver rigtig meget i SFOén i at sjippe. Tøj begynder også at være et hit.

Kh Dina med en datter der glæææææææder sig til 9/8 hvor skolen begynder for første gang:-))))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.