weightwatchers eller anden form for kur i Haderslev.... ;-)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.011 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

twinboys

Hej jeg starter på deres program tirsdag altså weightwatchers ...:)
Er der andre der er på den???(H)
Nogle fra Haderslev, som kunne tænke sig at gå nogle ture sammen med mig og evt. jeres barn / børn... Jo flere vi er jo mere kan man holde hinanden oppe...
Jeg er dagplejer så nogle formiddage, når jeg alligevel skulle ud at gå kunne du jo sagtens gå med... Ellers kan jeg alle dage efter aftensmad ( spiser tidligt ), hvis ikke lige der står noget i min kalender eller mandens...
Jeg håber at høre fra nogen...8D
Mvh Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

lonemus

Hejsa!

Ja, jeg er på deres program - dog med lidt opskrifts-inspiration fra ddv, da jeg syntes jeg trængte til lidt nye variationer :)

Men jeg bor desværre i Næstved, så der er et stykke vej :(

Held og lykke med projektet :)

Mvh
Lone (H)

Anmeld

29. juni 2008

twinboys

Oki doki... Virker det???
Pøj pøj til dig også...
Majbritt

Anmeld

29. juni 2008

lonemus

twinboys skriver:

Oki doki... Virker det???
Pøj pøj til dig også...
Majbritt

Ja, jeg taber i gennemsnit 1 kilo om ugen, så jeg klager skam ikke. - og det er endda uden jeg har dyrket motion! Men nu er jeg begyndt at gå nogle lange ture dagligt, så mon ikke det snart kan ses på vægten? :)

Anmeld

29. juni 2008

3rollinger

Hejsa

Jeg er ogsaa paa WW, men bor i Madrid, saa det er vist lige en tand laengere vaek end Naestved :)

Jeg synes det virker rigtig godt, og da det tillader at man maa spise alt er det nemmere at overholde. Selvfoelgelig skal man ligge sin kost om, som ved alle kure, men med pointsystemet er det rigtig nemt at finde ud af. Isaer de ugentlig vejning goer at jeg har rigtig gode resultater. Jeg har brug for "pisken" til rigtig at tage mig sammen.

Men man laere at for at tabe sig skal man spise. Af og til naar nogen gaar i staa og ikke taber sig i nogle uger faar de at vide at de skal spise lidt mere noget tid og saa kommer der gang i det igen.

Ligeledes er vaegttabet ogsaa nemmere at holde efterflg fordi du ved (pga pointene) hvor meget og hvor lidt du maa spise for at holde vaegten.

Held og lykke.

Knus
Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.