bliver hurtig nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

anja1116

Hej piger

jeg har i dag ikke mærket ret meget til den bette. Jeg har prøvet at trykke på mavsen og få den bette til at reagere, men der kommer ikke rigtig noget tilbage. Normalt plejer den ellers at være aktiv.

Kender i andre til dage hvor aktiviteten er mindre end ellers?

Anja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Jules

Prøv med noget meget KOLDT eller VARMT at drikke.... Det plejer at få lidt gang i dem... Eller hoppe op og ned ;)

Vores prinsesses dagsrytme har lige ændret sig her de seneste dage... Så jeg har os været urolig til tider... Men de har jo også mindre og mindre plads at bevæge sig på....

Men ja du skal mærke liv hver dag.... ! Ellers så ring heller en gang for meget end for lidt....

Anmeld

23. juli 2010

Louisesam

Du skal også passe på med at fokusere for meget på, at der SKAL være liv, for hvis du sidder minut for minut og mærker efter, og der ikke lige sker noget i nogle timer, kan det hurtigt føles som en evighed uden liv i maven.... kender jeg fra mig selv

Men ja, prøv at slappe af og hvis det fortsætter, så ring til hospitalet og forhør dig! Min lilles mønster ændrer sig også en del synes jeg... nogle dage bliver jeg nervøs, hvis han kun bevæger sig meget lidt, og så pludselig er der fuld knald på dagen efter!

De er nogle små drillepinde

Anmeld

24. juli 2010

kres87

anja1116 skriver:

Hej piger

jeg har i dag ikke mærket ret meget til den bette. Jeg har prøvet at trykke på mavsen og få den bette til at reagere, men der kommer ikke rigtig noget tilbage. Normalt plejer den ellers at være aktiv.

Kender i andre til dage hvor aktiviteten er mindre end ellers?

Anja

Hej 

Jeg oplever det samme, den ene dag skulle man tro hun holdte fest derinde og dagen efter lå i sengen med tømmermænd.

jeg snakkede så med min jdm om det, og hun sagde at de små havde det også varmt, når vi har det varmt og derfor mindre aktiv.

men drik noget koldt og gerne lidt sødt, en sodavandsis plejer at virke her.

Anmeld

24. juli 2010

oo

ja, der er forskel i aktivitetsniveauet - og også aktiviteterne - i maven hos mig fra dag til dag. jeg læste at her i 3. trimester (som jeg selv lige er gået ind i i onsdags) kan aktiviteten godt dale lidt igen fordi der ikke er så god plads i livmoderen længere. jeg tror ikke du skal være bekymret, så længe du mærker babyen hver dag. MEN jeg vil også sige, at HVIS du er bekymret, så synes jeg du skal ringe til fødegangen jeg har selv brugt hele formiddagen på Svendborg Fødegang pga en lille blødning og det er altså bare rart at få at vide at alt er godt af nogle der VED det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.