Zette skriver:
Jeg havde været til zoneterapi med Malou og skulle hjem med toget, da jeg kommer ind i toget sidder der en dreng på 5 år ca. og han spørger lidt forsigtigt hvilken slags baby er den baby?
Det er en pige svarer jeg... Han går lidt rundt om den og siger så eftertæntsomt Hvor gammel er din lillesøster?
Tak tak - ser nu ikke mig selv så ung! Men det gjorde han jo åbenbart.... (fylder 25 i september, så det er da kun rart at jeg kan holde mig ung) 
Hihi.. det er da skønt at se ung ud 
Jeg oplevede noget lignende for et par år siden. Vi var ude at spise og Filippa fandt en hun kunne lege med, mens vi ventede på maden. På et tidspunkt kommer Filippa hen og skal spørge mig om noget og jeg kan høre den anden pige sige til hendes forældre "Hun kaldte hende MOR.. men jeg tror altså, at det er hendes storesøster!"
Kunne ikke lade være med at smile lidt.. var på det tidspunkt også lige omkring de 25 
Min kusine fyldte 18 år, og holdt fest, dagen før min 25 års fødselsdag. Da det gik op for hende, udbrød hun "Jamen, så er vi jo næsten lige gamle!" Hmm... jae... 7 år, det er da ikke så meget
Føler mig dog stadig som en på 18 
Anmeld