Hørt i toget igår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

smokin

KaMa skriver:

Årrh hvor er hun sød. Det er ikke sådan at være så omsværmet

Nej den stakkel... hvis bare vi andre havde de problemer de gennemgår haha!

Åhh jeg elsker når børn bare er bramfrie..

Dog kan det også gå den anden vej, Malou har jo haft meget arp i hovedet, men også i panden - sådan en tyk fed skorpe. Så når folk stak hovedet ned i barnevognen har de sagt "nååå lille stakkel"...

Men et pige jeg ikke kendte stak hovedet ned for at se baby og udbryd helt forskrækket "hvorfor ser hun sådan ud"

Da jeg fortalte at det var eksem, fjernede staklen hænderne fra barnevognen - det lød åbenbart LIDT for farligt til hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Maddox

Zette skriver:

Jeg havde været til zoneterapi med Malou og skulle hjem med toget, da jeg kommer ind i toget sidder der en dreng på 5 år ca. og han spørger lidt forsigtigt hvilken slags baby er den baby?

Det er en pige svarer jeg... Han går lidt rundt om den og siger så eftertæntsomt Hvor gammel er din lillesøster?

Tak tak - ser nu ikke mig selv så ung! Men det gjorde han jo åbenbart.... (fylder 25 i september, så det er da kun rart at jeg kan holde mig ung)

Hihi.. det er da skønt at se ung ud

Jeg oplevede noget lignende for et par år siden. Vi var ude at spise og Filippa fandt en hun kunne lege med, mens vi ventede på maden. På et tidspunkt kommer Filippa hen og skal spørge mig om noget og jeg kan høre den anden pige sige til hendes forældre "Hun kaldte hende MOR.. men jeg tror altså, at det er hendes storesøster!"

Kunne ikke lade være med at smile lidt.. var på det tidspunkt også lige omkring de 25

Min kusine fyldte 18 år, og holdt fest, dagen før min 25 års fødselsdag. Da det gik op for hende, udbrød hun "Jamen, så er vi jo næsten lige gamle!" Hmm... jae... 7 år, det er da ikke så meget  Føler mig dog stadig som en på 18

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Solajma skriver:

Hihi.. det er da skønt at se ung ud

Jeg oplevede noget lignende for et par år siden. Vi var ude at spise og Filippa fandt en hun kunne lege med, mens vi ventede på maden. På et tidspunkt kommer Filippa hen og skal spørge mig om noget og jeg kan høre den anden pige sige til hendes forældre "Hun kaldte hende MOR.. men jeg tror altså, at det er hendes storesøster!"

Kunne ikke lade være med at smile lidt.. var på det tidspunkt også lige omkring de 25

Min kusine fyldte 18 år, og holdt fest, dagen før min 25 års fødselsdag. Da det gik op for hende, udbrød hun "Jamen, så er vi jo næsten lige gamle!" Hmm... jae... 7 år, det er da ikke så meget  Føler mig dog stadig som en på 18

7 år er jo nærmest al skoletiden... så pjat

Anmeld

22. juli 2010

Maddox

haha... præcis!

Men sjovt, hvor meget mindre alder kommer til at betyde, jo ældre man bliver..

Anmeld

22. juli 2010

smokin

Solajma skriver:

haha... præcis!

Men sjovt, hvor meget mindre alder kommer til at betyde, jo ældre man bliver..

Jeg kunne finde på at sige : jeg er 16 og 7 1/2 måned... det var jo satme vigtigt at få den 7 1/2 måned med

Har sagt til gemalen at jeg de næste 3 år fylder 23 igen, og igen, og igen.... haha - det syntes jeg personligt var et fedt år! Ikke for gammel og ikke for ung...
Nu begynder man at komme tæt på 30 eller tæt og tæt... men der bliver i hvert fald ikke længere tid til de 30 mere... haha

Anmeld

22. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Zette skriver:

Jeg havde været til zoneterapi med Malou og skulle hjem med toget, da jeg kommer ind i toget sidder der en dreng på 5 år ca. og han spørger lidt forsigtigt hvilken slags baby er den baby?

Det er en pige svarer jeg... Han går lidt rundt om den og siger så eftertæntsomt Hvor gammel er din lillesøster?

Tak tak - ser nu ikke mig selv så ung! Men det gjorde han jo åbenbart.... (fylder 25 i september, så det er da kun rart at jeg kan holde mig ung)

Haha en sød lille fortælling. Børn er nu skønne

Anmeld

22. juli 2010

Maddox

Zette skriver:

Jeg kunne finde på at sige : jeg er 16 og 7 1/2 måned... det var jo satme vigtigt at få den 7 1/2 måned med

Har sagt til gemalen at jeg de næste 3 år fylder 23 igen, og igen, og igen.... haha - det syntes jeg personligt var et fedt år! Ikke for gammel og ikke for ung...
Nu begynder man at komme tæt på 30 eller tæt og tæt... men der bliver i hvert fald ikke længere tid til de 30 mere... haha

Jeg sagde så sent som igår, at jeg nu begynder at tælle den anden vej igen... Ville ikke have noget imod endnu en 25 års fødselsdag, hvis det så var 24 næste år

Synes også det er MEGET skræmmende at jeg er tættere på de 30, end på de 20 - ikke fordi 30 er SÅ slemt. Men næste gang man runder efter det, hedder det 40 og DET er slemt

Anmeld

22. juli 2010

Vial

Zette skriver:

Nej den stakkel... hvis bare vi andre havde de problemer de gennemgår haha!

Åhh jeg elsker når børn bare er bramfrie..

Dog kan det også gå den anden vej, Malou har jo haft meget arp i hovedet, men også i panden - sådan en tyk fed skorpe. Så når folk stak hovedet ned i barnevognen har de sagt "nååå lille stakkel"...

Men et pige jeg ikke kendte stak hovedet ned for at se baby og udbryd helt forskrækket "hvorfor ser hun sådan ud"

Da jeg fortalte at det var eksem, fjernede staklen hænderne fra barnevognen - det lød åbenbart LIDT for farligt til hende

Åhh nej.

Så skulle du møde min nevø på 5 (før omtalte). Han er så sart. Hvis hans lillesøster taber sutten, så nægter han at samle sutten op, da der savl på.

Meeen det er lidt kikset med den reakton på arp. Man bliver da lidt fornærmet og såret på sit barns vegne!

Anmeld

22. juli 2010

millesofie

Zette skriver:

HA ha ha haa hvor er de bare gode de børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.