Trælse mennesker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Lene-Oliver

Argh skal lige have mine agrationer ud..

Jeg er en pige på 22år som har en dejlig søn på 2år.

Jeg var en tur nede i byen og shoppe, Oliver gik ved siden af barnevognen og hold nu op hvor folk gloede de var jo lige ved at hoppe ned i barnevognen, for at se om jeg virkelig havde to børn i så ung en alder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

Diana...

Jamen nyd det da og vær lige glad med hvad de tænker. De da bare misundelig over at du som smuk ung mor kan klare 2 fantastiske dejlige børn. Alle har fordomme om alle unge mødre større mødre OSV OSV OSV. Personlig ville jeg bare smile og gå videre.

Kram til dig. 

Anmeld

22. juli 2010

Lene-Oliver

Diana... skriver:

Jamen nyd det da og vær lige glad med hvad de tænker. De da bare misundelig over at du som smuk ung mor kan klare 2 fantastiske dejlige børn. Alle har fordomme om alle unge mødre større mødre OSV OSV OSV. Personlig ville jeg bare smile og gå videre.

Kram til dig. 

Jeg griner som regl også bare af det, men nogle gange er folk bare en smule for meget. Men ja det er jo fordomme om unge mødre der gør det

Anmeld

22. juli 2010

Enayia

Hehe, hvis en gammel dame ser skævt på sig, så bare tænk hun sikkert var yngre da hun fik sine, hehe ;D

Kram

Anmeld

22. juli 2010

Diana...

Lene-Oliver skriver:

Jeg griner som regl også bare af det, men nogle gange er folk bare en smule for meget. Men ja det er jo fordomme om unge mødre der gør det

Ja og alle andre  Vi har jo alle sammen fordomme som nok ikke er helt ok  Men heldigvis ved du at du er den perfekte mor til dine skønne børn. Men kan godt forstå hvis det sker tit at det må være træls. 

Knus. 

Anmeld

25. juli 2010

HenrietteBuchvadt

Jeg har ikke fået dømmende blikke.. Men hold op hvor mange kommentere at vi gerne vil have nr to.. Vi er 20 og 25 år... Selvfølgelig er det meget ung og gerne vil have flere børn, men altså bare fordi man er ung behøver man ikke være ufornuftig og uegnet.. Det at være en god mor og far følger ikke alderen..

Hvis folk begynder at glo vil jeg lade dem glo, jeg ved, jeg gør alt for mig barn og vil gøre det samme for de kommende børn. Samtidig ved jeg, at jeger mindst lige så god en mor, som anna som er 30 år og skal til at ha den første..

kram til dig

Anmeld

25. juli 2010

Kvindemin

HenrietteBuchvadt skriver:

Jeg har ikke fået dømmende blikke.. Men hold op hvor mange kommentere at vi gerne vil have nr to.. Vi er 20 og 25 år... Selvfølgelig er det meget ung og gerne vil have flere børn, men altså bare fordi man er ung behøver man ikke være ufornuftig og uegnet.. Det at være en god mor og far følger ikke alderen..

Hvis folk begynder at glo vil jeg lade dem glo, jeg ved, jeg gør alt for mig barn og vil gøre det samme for de kommende børn. Samtidig ved jeg, at jeger mindst lige så god en mor, som anna som er 30 år og skal til at ha den første..

kram til dig

Enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.