ammestop, koldtyrker ( mælkeknuder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

MaleneG

Nu skullle det være, slut med at amme .. Melissa skal starte i vg om 3 uger, og hun har ikke ville nedtrappe og overgå til flaske på den måde, så jeg har måtte tage en kold tyrker, og så tage ammestop piller, og fy for h.. hvor bliver man dårlig og skæv af de piller  nårh men det egentlige problem ligger i at jeg har mange, og meget store/hårde mælkeknuder, som jeg simpelthen ikke kan komme til bunds i, jeg massagere (staves?) varmt vand, varme omslag, og lettende udmalkning, egentlig er brystet ikke overfyldt mere, for de steder hvor der er knudefri, der er brystet helt slapt, men for pokker da, hvor er de lede de knuder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

SarahAa

MaleneG skriver:

Nu skullle det være, slut med at amme .. Melissa skal starte i vg om 3 uger, og hun har ikke ville nedtrappe og overgå til flaske på den måde, så jeg har måtte tage en kold tyrker, og så tage ammestop piller, og fy for h.. hvor bliver man dårlig og skæv af de piller  nårh men det egentlige problem ligger i at jeg har mange, og meget store/hårde mælkeknuder, som jeg simpelthen ikke kan komme til bunds i, jeg massagere (staves?) varmt vand, varme omslag, og lettende udmalkning, egentlig er brystet ikke overfyldt mere, for de steder hvor der er knudefri, der er brystet helt slapt, men for pokker da, hvor er de lede de knuder

Av av av, stakkels dig søde!

Men er glad for du fandt dig en "løsning". Du har vist også kæmpet dine kampe med banditten!

Du må da få J til at hjælpe dig med en blid massage på de ømmer babedutter Hihi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.