Jeg sidder her på mit lille kontor og lytter til kampen inde i stuen. Er ikke den helt store fanatiker, men jeg skal derind om lidt og se med.
Jeppe arbejder ude i værkstedet, så jeg tror ikke han når andet end 2. halvleg. Han er fuldstændig bidt af en gal "lad-mig-arbejde-i-min-fritid" lige for tiden. Det er selvfølgelig skønt, da vi derved får lavet en masse. Men indimellem kan man godt mærke på ham, at han glemmer at lade batteriet op, så han også kan klare sin arbejdsdag. Så må jeg jo lige minde ham om det, og hive ham ind på sofaen og sige SLAP AF !! :D
Jeg har ikke den der funktion på tastaturet, men det virker igen, så jeg ved ikke lige hvad der skete. Den opfører sig nogle gange lidt underligt. Det er ikke altid den får alle bogstaverne med når jeg skriver. Og det er ikke fordi det er en gammel pc. Måske trykker jeg bare ikke hårdt nok. Men det er nogle gange noget værre vrøvl der kommer op på skærmen.
Nå men adios st. Jeg sætter mig ind og krydser hvad jeg kan for Spanien.
Knus, og lad os høre om aftenens stemning i morgen, når du får øjne efter en forhåbentlig festlig aften, som naturligvis stopper når du går i seng. :D
Anmeld