Hola Trine, jeg hepper på dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. juni 2008

st

og dine landsmænd i aftenens kamp. Det bliver spændende om der bliver festlig stemning og hornene i bund. Jeg tænker på dig, og sender alt min good luck sydppå, altså henover Tyskland. :D

Ha en dejlig aften med bold-glade mennesker.

Knus st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2008

3rollinger

Hi hi, ja det er nok bedst det lige ryger udenom Tyskland. De skulle noedig have noget af det :D

Det bliver totalt spaendende i aften, for selvom spanierne er meget selvsikre, saa er Tyskland altsaa ikke et nemt hold.

De er allerede begyndt at trutte for et par timer siden. Heldigvis ikke konstant trutten endnu, men man kan hoere de er totalt spaendte.

Jeg haaber bare at Spanien vinder uden ekstratid og straffesparkkonkurrence, saa de kan blive faerdig med deres 1-2 timers trutten og dytten efter kampen inden jeg skal i seng :)

Mht ae, oe og aa, saa har jeg ved siden af ikonerne nederst til hoejre, et sted der staar ES eller EN eller DA. Hvis jeg trykker der kan jeg aendre tastaturets konfiguration, og vaelger om jeg vil bruge engelsk, spansk eller dansk tastatur. Kan du (eller Mads ;)) ikke vaere kommet til at aendre til f.eks engelsk tastatur der?

Skal Jeppe ogsaa se kampen?

Knus
st

Anmeld

29. juni 2008

st

Jeg sidder her på mit lille kontor og lytter til kampen inde i stuen. Er ikke den helt store fanatiker, men jeg skal derind om lidt og se med.

Jeppe arbejder ude i værkstedet, så jeg tror ikke han når andet end 2. halvleg. Han er fuldstændig bidt af en gal "lad-mig-arbejde-i-min-fritid" lige for tiden. Det er selvfølgelig skønt, da vi derved får lavet en masse. Men indimellem kan man godt mærke på ham, at han glemmer at lade batteriet op, så han også kan klare sin arbejdsdag. Så må jeg jo lige minde ham om det, og hive ham ind på sofaen og sige SLAP AF !! :D

Jeg har ikke den der funktion på tastaturet, men det virker igen, så jeg ved ikke lige hvad der skete. Den opfører sig nogle gange lidt underligt. Det er ikke altid den får alle bogstaverne med når jeg skriver. Og det er ikke fordi det er en gammel pc. Måske trykker jeg bare ikke hårdt nok. Men det er nogle gange noget værre vrøvl der kommer op på skærmen.

Nå men adios st. Jeg sætter mig ind og krydser hvad jeg kan for Spanien.

Knus, og lad os høre om aftenens stemning i morgen, når du får øjne efter en forhåbentlig festlig aften, som naturligvis stopper når du går i seng. :D

Anmeld

30. juni 2008

3rollinger

Hej st

Ja, saa vandt de jo :D. Spanierne kan slet ikke faa armene ned.

Og som du kan forestille dig er jeg ret traet idag. Det var ellers meget hyggeligt lige da de havde vundet og folk stormede ud paa gaden og gik hoejst sandsynligt ned mod et eller andet springvand. Det plejer de at hoppe rundt i naar de vinder noget stort. Jeg saa det hele oppe fra vinduet for Daniel var jo for laengst gaaet i seng.

Saa gik jeg i seng og laeste og hoerte trutten, dytten og raab som "Jeg er spanier, spanier, spanier", "Campeones, campeones" (champions) og en masse andet. Samt en masse kanonslag og mindre bomber, loed det som. Det var ogsaa meget hyggeligt, men soerme da ikke til klokken 2 om natten!!! Man laa saadan og halvdoesede og blev saa af og til vaekket af et brag eller lignende.

Idag kommer spillerne tilbage til Spanien, saa bliver der nok gang i den igen.

Knus
st

Anmeld

30. juni 2008

st

Godmorgen og tillykke. Det var fedt det var Spanien der vandt og ikke tyskerne. Jeg har ikke mget tilovers for de kære tyske fodboldspillere, så det passede mig fint at de var jer der vandt. :D

Jeg håber dog at deres tilbagevenden bliver en hyggelig og festlig stund. Det er trods alt en begivenhed man ikke oplever hver dag. Jeg kan godt forstå du er træt, men det får forhåbentlig en ende inden længe.

Sjovt du lige skriver det der med campeones. Vi sad netop i går aftes og så sejrsceremonien, og undrede os over, hvad det var de sang. Man kunne ikke høre det så tydeligt. Men nu ved vi det. Dejligt med en lille intern reporter, som kan opdatere os fra sydens sol.

Ha en dejlig dag st.

Knus.

Anmeld

30. juni 2008

rlyn

Viva Espana 8D8D8D
Gik kold inden kampen var ovre, men det var absolut det rigtige hold - og det bedste hold - der vandt.
HEP HEP.... :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.