BM - Hvad kan Albert Marius?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
1 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

Tut

Jeg ved godt at man ikke skal sammenligne børn, men....

Min SP sagde i fredags "ja, hun er jo lidt bagud, men det er fordi hun har været så meget syg, og kroppen har brugt kræfter på at blive rask i stedet for at lære nye ting"

Men det synes jeg ikke at hun er.

Hun kan både sidde og stå på knæ og rokke, og hun kan fra siddestilling vha. sin legetøjskasse komme op og stå på knæ. og hun møver sig rundt i hele stuen på maven.

I min IRL MG er hun den yngste, så der er hun jo den der kan mindst.

Men nu har jeg kigget i Noah's barnets bog, og han var samme sted som næsten 8 mdr. gammel.

Så Albert Marius og Nana er jo næsten lige gamle, så jeg er bare nysgerrig om hvad han kan?

Jeg er sgu lidt irriteret på min SP over den kommentar.

Knus Tut

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

birgittemarie

Rigtig dum kommentar. Albert kan sidde og ligge på maven og rulle rundt i stuen, men han kan f.eks. hverken kravle eller komme op på knæene. Han er finmotorisk dygtig, sikkert fordi han ersådan en lille hyggefis, som kan bruge lang tid på at sidde stille og undersøge sit legetøj.

De SP'er... Kan huske min den gamle også gav mig mange grå hår med sine dumme kommentarer, som byggede på meninger, hun helt selv havde og ikke noget som helst sagligt.

På mig lyder det temmeligt imponerende, at Nana Rose kan alt det - og især fordihun har været syg, så op i skorstenen med SP.

Knus B, som synes det er så dejligt, at I er hjemme igen!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.