Bedside seng søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.936 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juli 2010

JonTri

Hej...

Jeg søger en af de der bedside senge - tror jeg de hedder - sådan en man lige kan koble til voksen sengen, så barnet nærmest deler seng med en...

Mvh Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2010

iris-mor

Vi har en som jeg er meget glad for og derfor ikke vil af med, men har læst på flere hjemmesider at man også kan bruge en alm børneseng fra IKEA og så skrue den ene side af.

Jeg vil lige indskyde at vores beside seng allerede er ved at være for lille hun er 6 mdr, hvor imod en fra IKEA jo ikke bliver for lille. Og jo den lille skal flytte ud af mor og fars soveværelse - en dag. Men Beside sengen er nok noget pænere.

Pøj pøj med jagten

Anmeld

31. juli 2010

JonTri

iris-mor skriver:

Vi har en som jeg er meget glad for og derfor ikke vil af med, men har læst på flere hjemmesider at man også kan bruge en alm børneseng fra IKEA og så skrue den ene side af.

Jeg vil lige indskyde at vores beside seng allerede er ved at være for lille hun er 6 mdr, hvor imod en fra IKEA jo ikke bliver for lille. Og jo den lille skal flytte ud af mor og fars soveværelse - en dag. Men Beside sengen er nok noget pænere.

Pøj pøj med jagten

Hej - mange tak for rådet... problemet er også at der er begrænset plads i soveværelset - ved vores første barn var jeg ved at få fnidder, fordi den kæmpe tremmeseng var i vejen... Dejligt at høre du er glad for jeres... jeg må i gang med at spare lidt op.

Anmeld

31. juli 2010

Lullaby

rikkekrogh skriver:

Hej - mange tak for rådet... problemet er også at der er begrænset plads i soveværelset - ved vores første barn var jeg ved at få fnidder, fordi den kæmpe tremmeseng var i vejen... Dejligt at høre du er glad for jeres... jeg må i gang med at spare lidt op.

og ellers køb den via idealo.de. Der kan du få den for ca 900 inkl fragt Vi er også glade for vores, dog vil jeg sige, at den er lidt uhandy for hvis du skal amme om natten skal du nærmest ligge i en flitsbue for at bebsen kan nå babsen..

Anmeld

31. juli 2010

Maddox

Vi brugte bare vores alm. tremmeseng, som vi skruede den ene side af.. Den passede med nøjagtig samme højde som vores seng, så det fungerede så fint. Faktisk er det først her efter han er blevet et år, vi har sat siden på igen, da han ellers kravler ud af sengen

Anmeld

1. august 2010

JonTri

Lullaby skriver:

og ellers køb den via idealo.de. Der kan du få den for ca 900 inkl fragt Vi er også glade for vores, dog vil jeg sige, at den er lidt uhandy for hvis du skal amme om natten skal du nærmest ligge i en flitsbue for at bebsen kan nå babsen..

Tusind tak for rådet... det skal lige tjekkes ud... den koster jo dælme 1799 i DK...og der er jo udgifter nok... også ved 2. barn. 

Anmeld

1. august 2010

JonTri

Lullaby skriver:

Hej igen...

Jeg kan simpelthen ikke finde sådan en seng.. ved du hvad den hedder inde på den hjemmeside??? Der er MANGE fine vugger men ikke liige den... jeg er også en klaphat til det der...

Anmeld

1. august 2010

LISBETH:-)

Vi har den der hedder bedside crip fra babysam, og den er vi MEGET glade for. Du kan se den på deres hjemmeside. Er også tit til salg på dba.

Anmeld

1. august 2010

JonTri

lisbeth2910 skriver:

Vi har den der hedder bedside crip fra babysam, og den er vi MEGET glade for. Du kan se den på deres hjemmeside. Er også tit til salg på dba.

Tak... har godt kigget på den i babysam og overvejer den... måske jeg lige sku tjekke dba. 

Anmeld

1. august 2010

Lullaby

rikkekrogh skriver:

Hej igen...

Jeg kan simpelthen ikke finde sådan en seng.. ved du hvad den hedder inde på den hjemmeside??? Der er MANGE fine vugger men ikke liige den... jeg er også en klaphat til det der...

Babybay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.