30 + 0 l-n

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.285 visninger
20 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Trolde_mor

Sikke tiden fortsat bare styrter der ud af. Men syntes nu ikke jeg er så stor, når jeg kigger på alle de andre mavebilleder i denne uge.. hm.. ?  

Men her er mavsen, med dejlige Kian

Vi har mærket ham hikke to gange, og ihh hvor er det sjovt. Han er begyndt at være ekstrem aktiv om aftenen, hvilket resultere i øm øm mave.. av av.. Men han sparker lystigt og fik at vide for fjorten dage siden at han næsten havde vendt sig helt Mors dygtige dreng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Sikke tiden fortsat bare styrter der ud af. Men syntes nu ikke jeg er så stor, når jeg kigger på alle de andre mavebilleder i denne uge.. hm.. ?  

Men her er mavsen, med dejlige Kian

Vi har mærket ham hikke to gange, og ihh hvor er det sjovt. Han er begyndt at være ekstrem aktiv om aftenen, hvilket resultere i øm øm mave.. av av.. Men han sparker lystigt og fik at vide for fjorten dage siden at han næsten havde vendt sig helt Mors dygtige dreng

Hehe sikke en fin mave Smiler... Jeg er kun i uge 24 og jeg er ligeså stor som dig hvis ikke en smule større :O Underligt eller hvad ? Griner...

Knus Sussie 23+2

Anmeld

21. juli 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Hehe sikke en fin mave Smiler... Jeg er kun i uge 24 og jeg er ligeså stor som dig hvis ikke en smule større :O Underligt eller hvad ? Griner...

Knus Sussie 23+2

Tak

Ja, syntes godt nok også min mave er gået lidt i stå MEGET underligt.. men ja, kan jo håbe at der så er mindre chance for strækmærker og en masse kg. der skal smides hehe...

Knus

Anmeld

21. juli 2010

VNB

neeeej hvor er du altså bare flot! synes din mave passer helt perfekt til din krop, og da også til hvor langt du er henne

Lyder til at han hygger sig rigtig meget derinde, og sikke da et skønt navn i har fundet til lille manden!

hihi ja det er vildt skægt når de hikker! har mærket det et par gange også, og maven siger hop hop hop i takt  det må være endnu tydeligere når man er lige så langt henne som dig.

knus

Anmeld

21. juli 2010

Dansker I Holland

Trolde_mor skriver:

Tak

Ja, syntes godt nok også min mave er gået lidt i stå MEGET underligt.. men ja, kan jo håbe at der så er mindre chance for strækmærker og en masse kg. der skal smides hehe...

Knus

Hehe ja ok Det kan man jo kun krydse fingre for Hehe.. Men jeg har dog lidt strækmærker på maven UNDER navlen Smiler.. Ved du hvad du skal have ?

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

Det er jo en flot mave... :)

Anmeld

21. juli 2010

LinLin

Så fiiiin

Vil ikke sammenligne med min - er jo andengangs

Anmeld

21. juli 2010

Trolde_mor

VNB skriver:

neeeej hvor er du altså bare flot! synes din mave passer helt perfekt til din krop, og da også til hvor langt du er henne

Lyder til at han hygger sig rigtig meget derinde, og sikke da et skønt navn i har fundet til lille manden!

hihi ja det er vildt skægt når de hikker! har mærket det et par gange også, og maven siger hop hop hop i takt  det må være endnu tydeligere når man er lige så langt henne som dig.

knus

Ihh tak er jeg glad for du syntes, nok bare mig der lige skal finde et eller andet at være usikker omkring hehe

Syntes du? Syntes at folk enten elsker eller hader det hehe.. Men ja, det faldt ret hurtig i begges smag herhjemme, selvom jeg frygtede vi aldrig ville finde et navn hehe..

Hvad med jer er i begyndt at overveje navne?

Har kun prøvet det to gange, men ihh hvor er det underligt, og sjovt at se maven hoppe periodisk -kæresten blev helt oppe at køre og storsmilede bare og kiggede og mærkede på maven hehe..

Anmeld

22. juli 2010

Trolde_mor

NR3ønskebarn skriver:

Hehe ja ok Det kan man jo kun krydse fingre for Hehe.. Men jeg har dog lidt strækmærker på maven UNDER navlen Smiler.. Ved du hvad du skal have ?

Ja ikke?

Så længe det bare bliver ved lidt

Ja, vi skal have en skøn dreng der skal hedde Kian

Anmeld

22. juli 2010

Asa

2" cols="20" id="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditor_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" name="ctl00_ContentPlaceHolder1_TextEditor_ucExtendedTinyMceEditor_TinyMceEditor_tbEditor" style="height:310px;width:100%;">

Den er jo helt perfekt  

Jeg synes ikke den er så lille og måske de her billeder ville hjælpe dig lidt Jeg er i uge 34 og min mave er ikke så stor som din, så du sal bare være rolig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.