når børne er ude

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

moniquesmor

hej kan i holde varmen der ude..

jeg tænket lidt på er jeg den eneste mor her som synes det er svært af få spist når barn/børne er hjemme..

jeg gider ikke lave mad når jeg er alene og gør det ikke bedre i varmen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2010

N&J

Den dobblede lige op.. 

Kom dog lige i tanke om pasta med hj. pesto og kylling til, det får jeg sjældent efterhånden, eller en hjemmelavet rösti med et stykke kylling til, det er også super lækker  sommervarmen..  

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Jeg har min datter konstant, så laver mad hver dag, men vi holder os til de mere lette rette i sommervarmen, Nikita gider ikke spise alverden om aftenen, så koldskål, sandwich og kartoffelsalat og frikadeller fra fryseren bliver det gerne til, men er det ikke netop når man har børnefri man har mulighed for at spise (det man selv lyster) stærk mad, en lækker hjemmelavet sandwich (det levede jeg ofte af før jeg fik Nikita), en god bøf eller ligende.. jeg kan i hvert fald godt savne de dage hvor jeg kunne lave mad til kl. 19.30 om aftenen og så bare rigtig hygge med maden.. 

Anmeld

23. juli 2010

<3

N&J skriver:

Jeg har min datter konstant, så laver mad hver dag, men vi holder os til de mere lette rette i sommervarmen, Nikita gider ikke spise alverden om aftenen, så koldskål, sandwich og kartoffelsalat og frikadeller fra fryseren bliver det gerne til, men er det ikke netop når man har børnefri man har mulighed for at spise (det man selv lyster) stærk mad, en lækker hjemmelavet sandwich (det levede jeg ofte af før jeg fik Nikita), en god bøf eller ligende.. jeg kan i hvert fald godt savne de dage hvor jeg kunne lave mad til kl. 19.30 om aftenen og så bare rigtig hygge med maden.. 

Håhårh spise aftensmad kl.19.30... Det lyder fandme vildt ;D

Anmeld

23. juli 2010

Shibby

19.30..Mikkel går kold kl 18.30 senest..har heldigvis en kæreste der elsker at lave mad så det skal jeg ikke tage mig af! Men ellers er de retter som andre har postet lækreeeeeee..!

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Kirle skriver:

Håhårh spise aftensmad kl.19.30... Det lyder fandme vildt ;D

Ja, men jeg er også upræget B-menneske, så min sengetid var også langt ud på natten, inden og lige da jeg var blevet gravid, så aftensmad var normalt aldrig før kl. 19..  

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Arrhh.. altså hvorfor dobbler den op i denne tråd.. 

Anmeld

23. juli 2010

Svei

Jeg nyder så meget når der meget sjældent ikke er børn hjemme... og så laver jeg IKKE mad men snupper bare noget brød eller en sandwich...

Anmeld

23. juli 2010

<3

N&J skriver:

Ja, men jeg er også upræget B-menneske, så min sengetid var også langt ud på natten, inden og lige da jeg var blevet gravid, så aftensmad var normalt aldrig før kl. 19..  

Ja det var nu mere en "nåja det er da også rigtigt - det var sådan det var med mad før Tjalfe ahaaaa" oplevelse

Anmeld

23. juli 2010

N&J

Kirle skriver:

Ja det var nu mere en "nåja det er da også rigtigt - det var sådan det var med mad før Tjalfe ahaaaa" oplevelse

Ja, sjovt som man nogengange glemmer hvor meget ens liv egentlig har forandret sig efter man fik børn, nogen gange kan jeg virkelig godt blive forundret over hvad jeg dog egentlig lavede med alt den tid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.