2. Jordemoder- besøg + smerter i bækken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Christina31

Så har vi været til 2. jordemoder-besøg i dag. Alt ser rigtig fint ud, og vores lille Sigurd vejer nu ca. 1200 g.

Han har vendt hovedet ned ad, men jordemoderen sagde dog, at dette stadig kunne nå at ændre sig. Føler også, at han ofte laver ret mange kolbøtter.

Jeg er begyndt at have vildt ondt i mit bækken og ned i det venstre ben. Stød- agtige smerter, som nogle gange gør, at jeg har rigtig svært ved at gå.  Ved ikke om det er min rygoperation for ca. 1 år siden, der er skyld i disse smerter, eller selve graviditeten. Andre der kender til lignende smerter???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

misslea

Iiihhh dejligt, at alt så fint ud med bebs derinde

Anmeld

22. juli 2010

Assi

Christina28 skriver:

Så har vi været til 2. jordemoder-besøg i dag. Alt ser rigtig fint ud, og vores lille Sigurd vejer nu ca. 1200 g.

Han har vendt hovedet ned ad, men jordemoderen sagde dog, at dette stadig kunne nå at ændre sig. Føler også, at han ofte laver ret mange kolbøtter.

Jeg er begyndt at have vildt ondt i mit bækken og ned i det venstre ben. Stød- agtige smerter, som nogle gange gør, at jeg har rigtig svært ved at gå.  Ved ikke om det er min rygoperation for ca. 1 år siden, der er skyld i disse smerter, eller selve graviditeten. Andre der kender til lignende smerter???

det indlæg kunne jeg ha' skrevet! Jeg har også lige været til jordemodertjek og fik de samme ting at vide! Jeg har også de samme rygproblemer (jeg har i forvejen dårligt ryg). Det er til at holde ud indtil videre - men hårdt! Har du nogle øvelser du kan lave?

Men FEDT alt bare var godt med bebs - jeg håber ikke det bliver værre med din ryg.

Anmeld

24. juli 2010

sus34

jeg har også ondt i mit bækken... især hvis jeg har fået lavet lidt for meget i haven eller gået lidt for stærkt... Sad på stuegulvet den anden aften og der kunne jeg slet ikke komme op igen... træls. Godt man kan tælle ned.. alt fra 2,5 til 3,5 mdr tilbage nu.

Anmeld

24. juli 2010

Christina31

det indlæg kunne jeg ha' skrevet! Jeg har også lige været til jordemodertjek og fik de samme ting at vide! Jeg har også de samme rygproblemer (jeg har i forvejen dårligt ryg). Det er til at holde ud indtil videre - men hårdt! Har du nogle øvelser du kan lave?

Men FEDT alt bare var godt med bebs - jeg håber ikke det bliver værre med din ryg.

Ja, jeg har fået vist nogle øvelser af mine læge, som hjælper en smugle. Jeg synes bare, det er vildt hårdt, at det allerede er på  denne her måde.  Har indenfor det sidste døgn måtte råbe om hjælp 2 gange, fordi jeg var strandet på gulvet, og absolut ikke kunne komme op igen. Er virkelig nervøs for, at det ender med, at jeg slet ikke kan gå.  Øv... øv... det er virkelig ikke nemt, når jeg i forvejen har 2 drenge samt et hus, der konstant trænger til rengøring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.