Når man er 3+0???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

962 visninger
16 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

Ann.

Hedder det så uge 4.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Svane83

Så vidt jeg har forstået på et lignende spørgsmål så er man når man er 3+ 0 3 hele uger + 0 dage og er derofr 3+0 henne men er i uge 4... tror jeg nok.

Jeg er 5+5 og er deerfor 5 fulde uger henne + 5 dage og er derfor i uge 6.

Anmeld

21. juli 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Så vidt jeg har forstået på et lignende spørgsmål så er man når man er 3+ 0 3 hele uger + 0 dage og er derofr 3+0 henne men er i uge 4... tror jeg nok.

Jeg er 5+5 og er deerfor 5 fulde uger henne + 5 dage og er derfor i uge 6.

Okay tak for svar

Anmeld

21. juli 2010

Svane83

Hvis du ligger graviditeten ind under din profil så siger den det selv, på min står der lige nu du er 5 + 5 ... klik her for at læse mere om uge 6 eller sådan noget

Anmeld

21. juli 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Hvis du ligger graviditeten ind under din profil så siger den det selv, på min står der lige nu du er 5 + 5 ... klik her for at læse mere om uge 6 eller sådan noget

Ja det kan jeg godt se - men synes bare at det skulle hedde 3+1 før man var i uge 4?

Anmeld

21. juli 2010

Svane83

Tja det kan du selvfølgelig have ret i den er nok i grå zonen. Man er jo færdig med uge 3 når man er 3+0, men omvendt så er man jo ikke gået i gang med uge 4 endnu.

Det er godt nok tidligt du har kunne teste positiv.

Tillykke med spiren i maven, har jo kunne læse hvor meget du har glædet dig til at komme i gang med projektet og det er da gået super hurtigt!

Carina

Anmeld

21. juli 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Tja det kan du selvfølgelig have ret i den er nok i grå zonen. Man er jo færdig med uge 3 når man er 3+0, men omvendt så er man jo ikke gået i gang med uge 4 endnu.

Det er godt nok tidligt du har kunne teste positiv.

Tillykke med spiren i maven, har jo kunne læse hvor meget du har glædet dig til at komme i gang med projektet og det er da gået super hurtigt!

Carina

Tusind tak

Ja det er meget tidligt og det kan stadig gå galt, altså, hvis den ikke sætter sig fast. Men det håber vi at den gør

Anmeld

21. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Så vidt jeg har forstået, så er du både i uge 3 og 4 når du er i uge 3+0. Altså lidt en gråzone. Når du så er 3+1 er du i uge 4

Anmeld

21. juli 2010

Svane83

TrineLærke skriver:

Tusind tak

Ja det er meget tidligt og det kan stadig gå galt, altså, hvis den ikke sætter sig fast. Men det håber vi at den gør

Det krydser vi alt hvad der kan krydses for at den gør.

Jeg er jo 5+ 5 og jeg er ved at dø af skræk hver gang jeg læser en fortælling om SA jeg håber virkelig at vores lille skid bliver siddende i alle 40 uger. Men først og fremmest hedder milepæl nr. 1 uge 12

Anmeld

21. juli 2010

Ann.

Svane83 skriver:

Det krydser vi alt hvad der kan krydses for at den gør.

Jeg er jo 5+ 5 og jeg er ved at dø af skræk hver gang jeg læser en fortælling om SA jeg håber virkelig at vores lille skid bliver siddende i alle 40 uger. Men først og fremmest hedder milepæl nr. 1 uge 12

Det forstår jeg godt - jeg er også vildt nervøs. Frygter bare at den ikke bliver der.

Men så må nan prøve igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.