hjælp til indskud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.375 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. juli 2010

camsko88

jeg er studerende og får derfor kun 5000 kr i måneden, men stå og skal flytte til aabenraa (bor pt i vejle) er der nogen måde man kan få hjælp til indskudet ? er temlig svært at spare 12000 sammen når man skal betale husleje (3500) men kan heller ikke bo med barn i min nuværende lejlighed...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2010

Snefnug1984

Man kan låne penge af kommunen til indskud, men kender ikke betingelserne. Ring til den kommune du skal flytte til.

Anmeld

21. juli 2010

Maddox

Hvad med at låne pengene i banken og aftale en passende afdragsordning med dem?

Anmeld

21. juli 2010

Sakris

Hvis du er SU berettiget er du jo også berettiget til SU-lån. Mener du kan få det udbetalt med tilbagevirkende kraft fra 1. januar. Så kan du få 7x2700 udbetalt hvis du ikke finder nogen anden løsning!

Kan du virkelig sidde i det med 5000 til rådighed og 3500 i husleje? Altså jeg har selv gjort det, men mine forældre betalte min telefonregning og forsikring ! Men I er måske 2?

Anmeld

21. juli 2010

sofie85

camsko88 skriver:

jeg er studerende og får derfor kun 5000 kr i måneden, men stå og skal flytte til aabenraa (bor pt i vejle) er der nogen måde man kan få hjælp til indskudet ? er temlig svært at spare 12000 sammen når man skal betale husleje (3500) men kan heller ikke bo med barn i min nuværende lejlighed...

Hvis det er et almenyttigt boligselskab du skal flytte til, så kan du låne af den kommune du flytter til. og er det privat skal du låne af den du flytter fra

held og lykke med det hele

Anmeld

21. juli 2010

camsko88

vi bliver 2 til at betale, men min kæreste er på kontanthjælp sårh han har heller ingen mulighed for at lægge alle de penge til side

Anmeld

21. juli 2010

Mira0911

Hvis det er igennem et boligselskab, så ring til den kommune du skal flytte til. Hvis det er privat, så søg om det i banken.... ;)

Held og lykke...

Anmeld

21. juli 2010

kettner

Jeg stod selv i samme problem for et par måneder siden.

Men ligesom alle andre siger hvis det er et boligselvskab så søg hos kommunen, men hvis det er privat så søg også hos kommunen , Nu ved jeg ikk om det er sådan i alle kommuner med i min (Helsingør) er det rentefrit i 5 år, så det er lidt federe end a blande banken ind i det

Anmeld

21. juli 2010

loppen82

camsko88 skriver:

vi bliver 2 til at betale, men min kæreste er på kontanthjælp sårh han har heller ingen mulighed for at lægge alle de penge til side

Hvis kæresten er på kontanthjælp ska du få ham til at søge så er der lidt større chancer for i får det...

Det fik jeg i hvertfald at vide i odense.

Anmeld

21. juli 2010

4kløver

Har hørt at det fra kommunen er rente frit og  så kan i vente op til 5 år med at betale.. men ved ikke om det passer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.