Jeg har brug for lidt råd fra jer der har prøvet at have bækkenløsning.
Jeg har siden jeg var ca 6 uger henne haft meget ondt i min mave, har haft utrolig svært ved at gå op til 2 sal på mit arbejde (skal holde pauser undervejs) jeg er utilpas sidst på dagen på mit arbejde, har ondt i maven/siden af maven uanset om jeg sidder eller står op (jeg har ikke noget hårdt arbejde da jeg sidder på kontor) og har flere gange måtte tage smertestillende for at kunne "holde" de sidste par timer ud på mit arbejde.
Jeg har det egentlig bedst i weekenderne hvor jeg kan ligge mig lidt på sofaen når jeg syntes at jeg har behov for det.
Da jeg var til min første lægeundersøgelse for 2 uger siden (jeg var 8+2 uger) snakkede jeg med min læge om det og hun sagde at sådan var det at være 2.gangs fødende fordi at kroppen er meget mere slap indeni - men jeg skulle dog være opmærksom på hvis det ikke gik væk eller blev værrer skulle jeg kontakte dem alligevel.
Kan dette her være meget små tegn på bækkenløsning ? jeg vil virkelig ikke håbe det da jeg ik er så langt henne endnu - men ved jo ik hvordan at det følelses at have bækkenløsning da jeg ikke havde det med mit første barn - håber på lidt hjælp fra jeres side :-)
Anmeld