.....at Karoline på 8½ mdr. har mælkeintolerance :S
Siden januar har hun været syg, pylret, haft tilbagevendende feber, haft falsk strubehoste, lungebetændelse og stort set ikke sovet i dagtimerne :( PUHA, det har været og er stadig hårdt.
Vores egen læge har hele tiden sagt, at vi skulle kigge på hendes almne tilstand og ikke "tro på" hvad temperaturen viste og det har jo været tydeligt at Karoline ikke har haft det godt; men i lægens øjne har der ikke været noget galt. Jeg har hver gang følt mig som en pylret og overbeskyttet mor, der bare ville have, at hun skulle fejle et eller andet!
Til sidst bankede jeg i bordet og bad om en henvisning til en børnelæge her i byen, som vi så måtte vente 2 mdr på at komme til......
Endelig kom vi af sted og aldrig har jeg følt mig så godt behandlet - følt at der blev lyttet til hvad jeg sagde og ikke mindst, at der blev hørt efter!!!!!!
Karoline blev undersøgt meget grundigt og vi blev sendt på sygehuset for at få taget en masse blodprøver. Den ene viste så, at hun har mælkeintolerance og allerede fra besøget ved børnelægen fik vi ordineret Nutramigen som er specielt til allergibørn. Desuden skal vi undlade alle mælkeprodukter what so ever, så nu skal der studeres varedeklarationer, så vi ikke får noget forbudt med hjem......
Umiddelbart forstod jeg på børenlægen at Karoline muligvis vil kunne vokse sig fra det; men lige nu er det vigtigste at hun har fået det bedre, at hendes mave igen fungerer normalt, det har den nye mme også hjulpet på og at vi har fået en meget mere glad og livlig lille pige :)
På tirsdag skal vi så også lige et smut på sygehuset og have Karolines hofter røntgenfotograferet, da børnelægen synes at den højre hofte var en smule løs i forhold til den venstre. Så det skal sevfølgelig også tjekkes.
Nå det var bare lige lidt herfra. For tiden kommer jeg her ikke så tit, da Karoline holder mig flittigt beskæftiget; men kigger forbi, så tit det er muligt ;)
Knus Luise
Anmeld