Så er jeg også med :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

AnneBJ

Jep, så kan jeg også skrive i denne gruppe

Dog vides det ikke om jeg er 4+3 eller 9+5... Håber selv at jeg er langt, for ellers ender jeg godt nok med at blive træt og utålmodig Min mave er vold oppustet om eftermiddagen og aftenen, og jeg ser mega gravid ud. Jeg har let hovedpine, kvalme og udtalt træthed 24/7. Lyst til chips og så ikke alligevel, sulten, men ikke rigtig alligevel osv...

Endnu har vi ikke fortalt vores forældre eller andre (dog et par nære venner og baby.dk) at jeg er gravid. Vores forældre og søskende får det at vide på søndag - vi er ret spændte!

Jeg skal til første lægebesøg imorgen om en uge, 4 dage før min fødselsdag Jeg bliver 24, og min kæreste er 25. Vi har forsøgt siden slutningen af marts, så er ret positivt overraskede over det lykkedes så hurtigt
Mit fødested bliver Kolding.

Glæder mig til at følges med Jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Riksen

Dejligt, velkommen! Det bliver spændende at høre, hvor langt du egentlig er.

Rikke

Anmeld

21. juli 2010

Svane83

Tillykke igen herfra.

Det bliver så hyggeligt at følges ad.

Carina

Anmeld

23. juli 2010

Sofia

Er spændt på at høre hvor langt du er, jeg regner selv med at jeg er 4+2 i dag, så måske kommer vores terminsdatoer til at ligge meget tæt

Tillykke med spiren!

Anmeld

24. juli 2010

Anja86

Hej

jeg havde fået at vide jeg var sat til marts men en anden læge sagde igår at han ville renge med at jeg eren månde længere henne så nu er jeg forvirede min læge er først tilbage om en månede fra ferie overvejer at finde en anden læge på mandag vil så gerne have klare besked.

tillykke med jers små spirer

Anja

Anmeld

24. juli 2010

AnneBJ

Tillykke

Ja hvis du er en måned længere er du jo omkring 8. uge eller noget i den stil... Jeg ville da prøve at høre en anden læges mening

Anmeld

24. juli 2010

Anja86

Jeg er ca 7uger henne men lægen igår sagde ca en månede mere det får jeg til 11uger jeg ved ikke hvad jeg skal tro jeg må se om der en der kan se på det på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.