Mave 8 dage til termin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2010

saxa

Sender en masse ***V E S T Ø V*** til dig..

Og sikke en smuk mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

silden85

rigtigt flot mave

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Takker for støv, ihhh hvor jeg håber det virker - meget snart!

Pyhh det er altså lidt for varmt til mig, normalt kan jeg godt lide varme, men højgravid og 30 grader passer ikke helt sammen i min verden...

Anmeld

21. juli 2010

NoName

ChristinaS skriver:

smukke mave - og afsted med masser af veeeeeeeeeeestøv til dig også - Er helt enig med at køligere vejr også gerne må komme, så er hermed bestilt og skulle komme torsdag

he he glæder mig helt tosset til det bare bliver små 20 grader, det er meget nemmere at holde ud...

Anmeld

21. juli 2010

XXSS

noname skriver:

Takker for støv, ihhh hvor jeg håber det virker - meget snart!

Pyhh det er altså lidt for varmt til mig, normalt kan jeg godt lide varme, men højgravid og 30 grader passer ikke helt sammen i min verden...

Det samme her, det hjælper bare en lille smule på temperaturen når baby kommer ud  sender lige en masse veestøøøøøøøøøøøøøøøøøøv

Anmeld

21. juli 2010

NoName

Tanja78 skriver:

Det samme her, det hjælper bare en lille smule på temperaturen når baby kommer ud  sender lige en masse veestøøøøøøøøøøøøøøøøøøv

Altså Tanja, lidt har jo også ret... og der skal ikke mange varmegrader til før man synes det er til at holde til igen ...

Anmeld

21. juli 2010

otlitrom

Det er sådan en fin mave, altså! Jeg aner ikke, hvor du gemmer de ekstra kg. du har snakket om! SÅ fin!!

**********************VE-STØV********************

Anmeld

21. juli 2010

NoName

kitty skriver:

Det er sådan en fin mave, aætså! Jeg ander ikke, hvor du gemmer de ekstra kg. du har snakket om! SÅ fin!!

**********************VE-STØV********************

århhh smelte smelte, hvor er du sød...

men det er skam rigtig nok der er +26 kg på sidebenene... ja jeg har fået en stor popo, men guuuud hvor sidder man godt på den...

takker for støv...

Anmeld

21. juli 2010

otlitrom

noname skriver:

århhh smelte smelte, hvor er du sød...

men det er skam rigtig nok der er +26 kg på sidebenene... ja jeg har fået en stor popo, men guuuud hvor sidder man godt på den...

takker for støv...

Haha, så lige det du havde citeret. Der var da vist et par stavefejl

Jeg synes virkelig ikke det ser ud til at være så meget. Men du må ha væreet åleslank inden!! Jeg er fra naturen (siger vi lige) udstyret med en polstret bag... Og ja, den er da meget rar at sidde på!

Anmeld

21. juli 2010

NoName

kitty skriver:

Haha, så lige det du havde citeret. Der var da vist et par stavefejl

Jeg synes virkelig ikke det ser ud til at være så meget. Men du må ha væreet åleslank inden!! Jeg er fra naturen (siger vi lige) udstyret med en polstret bag... Og ja, den er da meget rar at sidde på!

njaa åleslank tror jeg nu ikke man kunne kalde mig - bare sådan lidt småfed og almindelig du ved men har en del vand i benene desværre, resten sidder på bagdel, lår og jævnt fordelt på resten af korpus...

knus Majken der forresten er 39+0 i dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.