Uge 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.313 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

MIWULA

Ja vi trode jeg var 12 uger henne men nu idag da vi skulle til NF scanning var baby meget lille så er altså kun i uge 8+2 Så vi må til Nf scanning igen. :-D men her er da et billed af vores lille guldklump og hjertet slog fint Weee er glad.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

Nadia&Daniel

Hvad blev terminen så sat til??

Anmeld

20. juli 2010

Kløver

MIWULA skriver:

Ja vi trode jeg var 12 uger henne men nu idag da vi skulle til NF scanning var baby meget lille så er altså kun i uge 8+2 Så vi må til Nf scanning igen. :-D men her er da et billed af vores lille guldklump og hjertet slog fint Weee er glad.

hvor fint Et godt billede

Hvornår har du så termin ?

Anmeld

20. juli 2010

MIWULA

Jamen desværre ikk nogen dato endnu men har selv regnet det til den 27 feb. hun ville vente til næste gang vi kom med at sætte datoen.

Anmeld

20. juli 2010

Nadia&Daniel

MIWULA skriver:

Jamen desværre ikk nogen dato endnu men har selv regnet det til den 27 feb. hun ville vente til næste gang vi kom med at sætte datoen.

Så må vi alle vente i spændinge

Anmeld

20. juli 2010

Kløver

MIWULA skriver:

Det bliver spændende

Anmeld

20. juli 2010

MIWULA

Ja rigtig meget. :-D

Anmeld

23. juli 2010

Vial

MIWULA skriver:

Århh hvor er den sød.. ihh..

Den skulle bare vide, hvor meget den skal nyde det store svømmebassin. Jeg er i 34. uge på twins nu, og jeg får helt klaustrofobi på mine børns vegne.. nøj, de er klemt nu.

Pøj pøj med NF

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.