Bare lige et lille pip fra mig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

474 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

Anne85

...jeg er her stadig... har ikke glemt jer  Det er FANTASTISK at være blevet mor igen... men Gud hvor har det været en hård uge... for det første synes jeg vi er blevet overrendt af besøg - kom jo hjem fra sygehuset samme dag og så har der ellers bare været et rend af mennesker siden. Derudover har vi skulle rende til pku, hørescreening, jeg har skulle op og ha en indsprøjtning (jeg er rhesus negativ og Nynne er positiv), har været ved egen læge da jordemoderen mistænkte at der kunne være noget med hendes hofter, og som prikken over i´et har jeg fået brystbetændelse som jeg var ved vagtlægen med igår og heldigvis har jeg efter at været opstartet i penicillin behandling allerede fået det meget bedre for nøøøj hvor har jeg været skidt de sidste par dage.

Men min lille prinsesse stor trives og hun er bare så vidunderlig. Og hendes storebror er så sød... han kysser og krammer hende konstant

Er i fuld krig med at skrive FB - den får I når den er helt færdig - jeg vil have hver en detalje med, jeg kan nemlig afsløre for jer, at jeg havde en helt igennem fuldstændig FANTASTISK fødsel - er stadig helt høj på den oplevelse! Desværre havde prinsessen det ikke så godt den første halve til hele time efter hun kom ud - det gik nok lidt for stærkt til at hun kunne følge med, men efter lidt CPAP var hun på toppen igen og der har intet været siden - tværtimod.

...Og så lige et par billeder af vidunderet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

NoName

Dejligt at høre fra dig herinde igen... Her er blevet så stille efter du og Risen har født - ved godt i har travlt med alt mulig andet nu, men jeg savner alle jer der har født.......

Hun er bare helt igennem lækker... og hold da op hvor er Kristian stor ved siden af smukke Nynne....

Anmeld

20. juli 2010

Anne85

noname skriver:

Dejligt at høre fra dig herinde igen... Her er blevet så stille efter du og Risen har født - ved godt i har travlt med alt mulig andet nu, men jeg savner alle jer der har født.......

Hun er bare helt igennem lækker... og hold da op hvor er Kristian stor ved siden af smukke Nynne....

Ja jeg ved det... og jeg skal nok vende frygteligt tilbage. men sig mig... sku du ikke også snart til at føde  Ja han er bare KÆMPE ved siden af det lille pus

Anmeld

20. juli 2010

CamillaT89

Hvor er hun bare dejlig - og SKØNT, at du havde en suveræn fødsel!

Endnu engang stort, stort tillykke med hende. 

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja jeg ved det... og jeg skal nok vende frygteligt tilbage. men sig mig... sku du ikke også snart til at føde  Ja han er bare KÆMPE ved siden af det lille pus

Venter jo på dit overskydende ve støv....

har termin om 8 dage..... men hun må gerne komme ud nu tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.