Hvad har i i vente til december?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

mor_sabina

Åhh så blev spændingen udløst. Og selvom jeg jo drømte om kjoler og glimmer, så er det en lille dreng. Det gør absolut ingenting og ser nu faktisk flere fordele.

Glæder mig til at få en flok skønne drenge omkring mig

Så vi venter altså en lille Jullian Emil til den 29 december:9

Ved i hvad i har i vente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Maja_4000

Vi venter en pige den 23. december (:

Anmeld

29. juli 2010

frumor

Hej!

Jeg tror vi venter en pige d. 2 dec. JM der scannede sagde at det lignede en pige, men det var på det punkt i scanningen hun helst vil tage fejl... Så jeg ved ikke rigtig hvor sikkert det er..

Og navn -det aner jeg ikke måske Alma, Augusta eller Juliane. Synes det er meget nemmere a finde drengenavne!

KH Anne Mette

Anmeld

3. august 2010

FruHolm <3

Vi venter en dreng den 26 december

Anmeld

11. august 2010

MoarTil4

Så blev spændingen endelig udløst......vi skal have en dreng......totalt spændende eftersom vi i forvejen har 3 piger.

Jeg er helt på en "lyseblå" sky, jeg synes det er så spændende at kigge på drengetøj og hele familien glæder sig virkelig for alvor nu.

Jeg havde nok forventet en pige mere - alle mente at der var stor sandsynlighed for det når vi nu har 3 piger i forvejen, så jeg havde slet ikke tænkt særlig meget på kønnet.

Og så bliver det en dreng   jeg var lige ved at stortude til skanningen. Jeg blev faktisk vildt glad og overrasket over at der var en "lille tap". Det kom helt bag på mig.

Det føles næsten som en "første gang" fordi jeg ikke har været "drengemor" før....hihi....så får vi også prøvet det.

DEJLIGT.....godt at der er et par "drengemødre" i omgangskredsen man kan sparre lidt med hvis det bliver nødvendigt....

Anmeld

11. august 2010

mor_sabina

MusseMorTil3 skriver:

Så blev spændingen endelig udløst......vi skal have en dreng......totalt spændende eftersom vi i forvejen har 3 piger.

Jeg er helt på en "lyseblå" sky, jeg synes det er så spændende at kigge på drengetøj og hele familien glæder sig virkelig for alvor nu.

Jeg havde nok forventet en pige mere - alle mente at der var stor sandsynlighed for det når vi nu har 3 piger i forvejen, så jeg havde slet ikke tænkt særlig meget på kønnet.

Og så bliver det en dreng   jeg var lige ved at stortude til skanningen. Jeg blev faktisk vildt glad og overrasket over at der var en "lille tap". Det kom helt bag på mig.

Det føles næsten som en "første gang" fordi jeg ikke har været "drengemor" før....hihi....så får vi også prøvet det.

DEJLIGT.....godt at der er et par "drengemødre" i omgangskredsen man kan sparre lidt med hvis det bliver nødvendigt....

Åhh tillykke, et må altså være lidt specielt at skulle have en dreng ovenpå tre piger. Skønt med en lille herre til flokken

Anmeld

18. august 2010

Sakris

Vi venter os en fantastisk lille pige. Det blev bare så virkeligt. Og glæder mig ubeskriveligt meget.

Navnet har vi ikke fundet endnu, men det bliver også et vi holder hemmeligt frem til fødslen, så der bare er lidt overraskelse Har købt stof til sengetøj og tøj er i fuld gang med at sy... Hehe, så jeg håber ikke jordemoderen tog fejl. Hun virkede meget sikker!

Anmeld

10. september 2010

Baby2010/2013

Vi venter en lille supermand til d.18 dec

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.