hmm .. er det snart ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
16 svar
0 synes godt om
20. juli 2010

MarieMor

ja jeg er nu 38+2 og jeg har i de sidste par dage gået og følt mig sådan lidt halv sløj, altså træt svimmel og lidt utilpas .. føler ikke det er noget influensa (staves??) men har det bare sådan anderledes .. 

så nu går jeg lidt og spekulere på om det evt. kan være en fødsel der er under opsejling og vil derfor gerne høre fra nogen af jer som har født om i har haft noget der minder lidt om den måde jeg har det ?? eller om veerne bare pludselig var der ??

skal lige sige siges at jeg ikke har haft nogle af de andre tegn ( altså tegn blødning, slim osv... dog lidt dårlig mave den sidste uges tid )

håber der er nogen der kan give lidt rådgivning da det er min første og efterhånden gerne bare vil ha' den lille ud til mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2010

NoName

læser lige med...

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Jeg havde også lidt dårlig mave et par uger op til, men jeg havde det ikke dårligt.. Dog den dag veerene startede var jeg bare træt om morgenen, så sov 2 timer om middagen, og så tog fanden da ved mig, havde SÅ meget energi bagte pølsehorn, vaskede op, støvsugede, plantede blomster på altanen og gjorde rent..

Da jeg gik i seng om aftenen begyndte veerne (kl 22.45 ca.) og næste morgen kl 05.36 havde jeg min lille engel hos mig

hun er nu 11 uger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. juli 2010

Thildesmor

Thildesmor skriver:

Jeg havde også lidt dårlig mave et par uger op til, men jeg havde det ikke dårligt.. Dog den dag veerene startede var jeg bare træt om morgenen, så sov 2 timer om middagen, og så tog fanden da ved mig, havde SÅ meget energi bagte pølsehorn, vaskede op, støvsugede, plantede blomster på altanen og gjorde rent..

Da jeg gik i seng om aftenen begyndte veerne (kl 22.45 ca.) og næste morgen kl 05.36 havde jeg min lille engel hos mig

hun er nu 11 uger

Ps jeg havde heller ingen af de andre tegn (blødning, slimprop osv.)

Anmeld

20. juli 2010

MarieMor

Thildesmor skriver:

hun er nu 11 uger

tusinde tak for dit svar  og det lyder da som helt vild dag 

men hold da op hvor er hun bare SÅ sød !!!

håber bare så snart det bliver min tur 

Anmeld

20. juli 2010

MarieMor

vil gerne høre fra flere ??

Anmeld

20. juli 2010

<3

Ikke for at forskrække dig men en veninde havde forkølelsessymptomer og men det var i virkeligheden svangerskabsforgiftning. Bare hold øje med ødemer mm også

Håber det er fødslen

ps. jeg kunne INTET mærke før mit vand gik

Anmeld

20. juli 2010

MarieMor

Kirle skriver:

Ikke for at forskrække dig men en veninde havde forkølelsessymptomer og men det var i virkeligheden svangerskabsforgiftning. Bare hold øje med ødemer mm også

Håber det er fødslen

ps. jeg kunne INTET mærke før mit vand gik

altså jeg har hævede hænder og fødder men det er vel ikke unormalt i den her varme ??

nu bliver jeg jo faktisk helt nervøs ...

Anmeld

20. juli 2010

lollandpigen

Kan lige fortælle at jeg idag er i uge 38+6 og har de sidste uger haft små veer i ryggen, diarre og bare sådan træt og skidt tilpas og der er er stadig ikke sket noget.... Så desværre er det måske ikke fødslen der er igang.... Troede jeg også men er begyndt at indse at den går i gang når den går igang.... smiler

Anmeld

20. juli 2010

<3

MarieMor skriver:

altså jeg har hævede hænder og fødder men det er vel ikke unormalt i den her varme ??

nu bliver jeg jo faktisk helt nervøs ...

Tja så ring til FG hvis du bliver nervøs - hellere en gang for meget end en gang for lidt. Det er sikkert ingenting men jeg ville nok ringe for en sikkerheds skyld.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.