ny kæreste med til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

545 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Anonym trådstarter

hejsa alle sammen,

jeg står og har termin om knap 7 uger,

og har fået en ny kæreste som jeg er rigtig glad for, vi har dog kun været sammen i en måned, men det føles som meget længere tid,

så her i weekenden spurgte han mig om han måtte komme med til fødslen,
har tænkt meget over det og jeg selv er meget tryk ved det, og vil gerne have ham med,

men er det dumt at have en så ny kæreste med til en fødsel?

og ved godt det lyder latterligt, men er faktisk lidt nervøs for hva min mor siger hvis han skal med.

syns i det er for tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Lady Marion <3

Anonym skriver:

hejsa alle sammen,

og har fået en ny kæreste som jeg er rigtig glad for, vi har dog kun været sammen i en måned, men det føles som meget længere tid,

har tænkt meget over det og jeg selv er meget tryk ved det, og vil gerne have ham med,

og ved godt det lyder latterligt, men er faktisk lidt nervøs for hva min mor siger hvis han skal med.

Jeg syntes umiddelbart det er for tidligt ,, Jeg ville aldrig slæbe en person med til mit barns fødsel som jeg kun har kendt 3 mdr .. En fødsel er noget helt specielt og personligt   Men gør hvad du har lyst til , gør hva du syntes er rigtigt

Anmeld

19. juli 2010

K&S

Anonym skriver:

hejsa alle sammen,

Hejsa

Jeg synes, det skal være helt op til dig, hvem du gerne vil have med til fødslen  er du nervøs for, hvad din mor siger, fordi hun også skal med til fødslen? For hvis det er derfor, synes jeg, du skal forklare hende, at selv om I ikke har været kærester længe, så vil du have det rigtig godt ved at have ham med

Håber du finder frem til den helt rigtige løsning for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.