Det der med ble.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Kaufie

Ja, det går mig sgu lidt på - men William viser ingen interesse what so ever for at blive blefri.....

Vi prøvede et par dage med at tage bleen af, så han kunne forstå hvad der sker når han tisser - og med lidt held synes det var ubehageligt, så han kunne se det fornuftige i at komme på toilet/potte FØR det skete. Det har han så ikke set det fornuftige i - og han bliver temmelig ked af det når det sker - selvom vi siger pyt med det og bare tørrer op. 

Men nu vil vi gerne lidt ud af huset - og synes det er for synd for ham med uheld ude når han nu bliver så ked af det herhjemme.... Så derfor er projekt blefri stoppet - W er glad igen - og så må vi vente til han er klar - evt når han ser de andre i børnehaven gå på de små toiletter.....

Men jeg føler bare han snart er den eneste 3-årige med ble 24/7..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

ka li ja

nej nej nej. bare roligt det kommer da alexander var 3½ før han var klar til at stoppe. og de kan endda gå længere tid endnu.

så jeg syntes det er rigtig fint du "lytter" til din søn, og lader ham have sin ble lidt endnu

Anmeld

19. juli 2010

linemus

Enig med Karina. Sebastian smed først bleen 3 mdr. før han blev 4 år. Han blev enig med sig selv om, at når det blev weekend, brugte han ikke ble mere, og da weekenden var ovre, var de værste uheld ovre. Jeg tror det var nemmere, fordi han var det ældre. Så vær ikke bekymret, men følg hans tempo.

Signe og også lidt Nanna fatter heller ikke helt konceptet, men her er det bare mig, der hyler, hver gang de tisser i bukserne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.