Hvor tit skal baby I bad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

Mor til L&S

Ca 3 gange om ugen og Liva er 3 1/2 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Mor-til-asta-09

Baagøe skriver:

Hvor gammel er din datter? Laura er 9 mdr. og kommer i bad hver anden dag

K.h. Linda

samme herhjemme.. her er asta 11 mdr

Anmeld

19. juli 2010

Moar'en

Viktor er 1 år og 5 mdr og kommer i bad hver dag, fordi han elsker at bade.

Anmeld

20. juli 2010

smokin

1 gang om ugen....

Anmeld

20. juli 2010

JustAnotherName

2 gange om ugen... mere hvis behovet er der for det.

Anmeld

20. juli 2010

Koen.

Lærke Sofia kommer i bad ca hver/hveranden dag, simpelthen fordi hun savler vildt og stopper fingerne i munden og våde fingere tiltrækker alverdens skidt Hun er 3 mdr og 1 uge

Anmeld

20. juli 2010

Valle81

Anton er lige om hjørnet 4 mdr og har siden han blev født været  bad hver dag - der har dog været undtagelser:0)

Jeg har det bedst med hver dag - gjorde det samme med min datter - synes det er sådan en hygge om aftenen at de kommer i bad. Anton kommer i bad - leger lidt og får sin flaske og sove:0)

Med Anton har det været en nødvendighed også at han er kommet i bad hver dag - han er et meget varmt barn - som konstant har "klamme" hænder og fødder - og de lugter altså surt, når vi når dagens ende, samtidig har han i en periode over 2 måneder gylpet ekstremt og det dufter heller ikke af jordbær ( vi har dog fundet kurern - johannesbrødkernemel - lykken) så hvis han ikke skulle være en omvandrende lugtebaby, så er det i bad:0)

Har ingen børn der døjer med tør hud eller andet - så har ikke de fjerneste problemer med at have dem i bad hver dag:0)

Anmeld

20. juli 2010

Stepmom87

Min datter på 8 måneder kommer kun i bad én gang i ugen, og kun i rent vand INGEN sæbe.. Hun døjer rigtig meget med børneekseem og slår ud over HELE kroppen hver gang hun har været i nærheden af vand og derfor kom hudlægen med strenge ordre om at hun max. måtte komme i bad én gang i ugen og kun i rent vand..

Anmeld

20. juli 2010

puttecolle

Maria. skriver:

Jeg Blevins lige "inspireret" af traaden om putteritualer..

Mange skrev at dears baby kom I bad og saa I seng!?

Hvor tit kommer jeres baby I bad?

Malou kommer I bad ca. een gang om ugen, med mindre hun lugter!

Kram Maria

christiane blev født en mandag og kom først i bad om torsdagen men derefter kommer hun i bad hver enste aften og det samme vil jeg gøre ved den lille nye

christiane bliver 2 den 18.8

Nicole 30+2

Anmeld

20. juli 2010

svaller

Celina kommer i bad hver aften, og det har hun gjort længe. Hun er 8 måneder. Hun har så meget hår, og hun har det med at fingerne skal ind i munden når vi spiser og derefter i håret. Og hun elsker at bade.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.