Maven 38+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

Jibbe

Så nåede vi dagen igår hvor der kun var 2 uger til termin Vildt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Nadia&Daniel

Hvor er det dejligt med den korte tid til terminen  og den fine mave

Sidder med en vild mærkelig følelse i kroppen - min første graviditet, havde jeg også termin den 1. August 2010 - så min mave kunne have været på størrelse med din.. Men nu må vi vente med tålmodig til den 2. November istedet..

Anmeld

19. juli 2010

Jibbe

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det dejligt med den korte tid til terminen  og den fine mave

Sidder med en vild mærkelig følelse i kroppen - min første graviditet, havde jeg også termin den 1. August 2010 - så min mave kunne have været på størrelse med din.. Men nu må vi vente med tålmodig til den 2. November istedet..

Tiden går stærkt lige pludselig... og jeg er glad for at høre du blev gravid så hurtigt igen og jeg kender godt den følelse du sidder med, min første graviditet der havde jeg termin 13/11-09 og min søster havde termin 14 dage før. Jeg kiggede mange gange på hendes mave og tænkte at det kunne have været mig... underlig følelse. Men til gengæld er ham her lavet lige omkring min første termin... også lidt mærkeligt

Anmeld

20. juli 2010

NoName

Sååå fin og flot din mave er... helt kugle rund...

Anmeld

22. juli 2010

Jibbe

noname skriver:

Sååå fin og flot din mave er... helt kugle rund...

Tak tak.... hvordan gik dit tjek igår? -Så lige du skulle ind og have kørt ind strimmel i går aftes... så er lidt spændt.

Jeg selv skal til vækstscanning idag så er spændt på at se hvad den viser han skulle veje... forhåbentlig vokser han som han skal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.