ÅH, jeg bliver snart sindssyg!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

CamillaT89

Nu har jeg ligget søvnløs hele natten med småveer, der har gjort for ondt til at kunne sove, men ikke ondt nok til at de gider udvikle sig! 

Over den sidste uge har jeg hilst på slimproppen(over mange dage), tegnblødning i tirsdags. Jeg har haft racerrøv, kvalme, snydeveer(både regelmæssige og ikke), den såkaldte murren i maven og mens. smerter, men sker der mere? - NEJ!!!

Jeg bliver simpelthen SÅ skuffet og frustreret hver gang, det går i sig selv igen, og helt ærligt - det eneste tegn jeg mangler nu, er jo for f*nden kun vandafgang! Jeg har nu snakket med fødegangen hele TO gange i løbet af ugen, fordi jeg lige ville advare om forestående hjemmefødsel, som nok snart ville gå igang.

Ikke at jeg ville noget med det her indlæg. Nu har jeg bare snart fået nok af falske tegn og skuffelser! Ih!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Risen

ct skriver:

Nu har jeg ligget søvnløs hele natten med småveer, der har gjort for ondt til at kunne sove, men ikke ondt nok til at de gider udvikle sig! 

Over den sidste uge har jeg hilst på slimproppen(over mange dage), tegnblødning i tirsdags. Jeg har haft racerrøv, kvalme, snydeveer(både regelmæssige og ikke), den såkaldte murren i maven og mens. smerter, men sker der mere? - NEJ!!!

Jeg bliver simpelthen SÅ skuffet og frustreret hver gang, det går i sig selv igen, og helt ærligt - det eneste tegn jeg mangler nu, er jo for f*nden kun vandafgang! Jeg har nu snakket med fødegangen hele TO gange i løbet af ugen, fordi jeg lige ville advare om forestående hjemmefødsel, som nok snart ville gå igang.

Ikke at jeg ville noget med det her indlæg. Nu har jeg bare snart fået nok af falske tegn og skuffelser! Ih!

Ih hvor jeg føler med dig. Havde de samme symptomer og tænkte hele tiden nu er det nu.. Og blev skuffet gang på gang... Først den dag jeg havde "givet op" og tænkt jeg bliver sat igang skete der noget.. Jeg sender dig en masse vestøv og håber du snart ser din lille basse ! 

Anmeld

19. juli 2010

CamillaT89

Risen skriver:

Ih hvor jeg føler med dig. Havde de samme symptomer og tænkte hele tiden nu er det nu.. Og blev skuffet gang på gang... Først den dag jeg havde "givet op" og tænkt jeg bliver sat igang skete der noget.. Jeg sender dig en masse vestøv og håber du snart ser din lille basse ! 

Mange tak, søde. Det er simpelthen så trættende! Jeg var ellers også ved at give op, men småveerne i nat fik mig alligevel overbevist om, at jeg godt kunne begynde at håbe. Øv Øv! 

Jeg tager imod ve-støv med åbne arme 

Anmeld

19. juli 2010

Anne85

Åh søde camilla... er det nu jeg skal sige at jeg havde det sårn ihvertfald fra uge 37+ og jeg fødte først 41+5... det er FRYGTELIGT! Hver eneste dag tænker man at nu er det nu. Men præcis som Risen skriver - jeg fødte først da jeg havde indstillet mig selv på at jeg aldrig ville gå i gang af mig selv og havde indstillet mig på at skulle sættes igang 2 dage senere.

Håber for dig at der snart sker noget... jeg VED hvor hårdt det er

Anmeld

19. juli 2010

CamillaT89

Anne85 skriver:

Åh søde camilla... er det nu jeg skal sige at jeg havde det sårn ihvertfald fra uge 37+ og jeg fødte først 41+5... det er FRYGTELIGT! Hver eneste dag tænker man at nu er det nu. Men præcis som Risen skriver - jeg fødte først da jeg havde indstillet mig selv på at jeg aldrig ville gå i gang af mig selv og havde indstillet mig på at skulle sættes igang 2 dage senere.

Håber for dig at der snart sker noget... jeg VED hvor hårdt det er

Nej, det var heller ikke ligefrem en solskinshistorie Øv! Det bidrager til, at jeg er ved at give op, så jeg tager gerne imod flere "skrækhistorier" Nå.. Men i det mindste havde du da en nem fødsel, ikke?  

Folk siger også: "Du skal bare tænke på noget andet" - Ja, det er jo egentlig ret svært, når der står et fødekar klar til at blive fyldt op, som fylder hele min stue! Ih! 

Jeg føler allerede MEGET med, hvordan du havde det! Jeg burde nok allerede nu begynde at forholde mig til, at jeg rent faktisk kan risikere at gå over termin også

Anmeld

19. juli 2010

Corn

Jeg havde også alle de dumme falske opstarter og man bliver bare så modløs.

Jeg havde fuldstændig opgivet at lytte til kroppen og var faktisk næsten helt deprimeret, da der så endelig skete noget...

Anmeld

19. juli 2010

CamillaT89

Macaab skriver:

Jeg havde også alle de dumme falske opstarter og man bliver bare så modløs.

Jeg havde fuldstændig opgivet at lytte til kroppen og var faktisk næsten helt deprimeret, da der så endelig skete noget...

Ja, det gør man nemlig. 

Nå, nu har jeg også pakket de klude, tøjet og det hele væk, som jeg havde lagt frem til fødslen. Det skulle jo nødigt nå at blive helt støvet til, inden han melder sin ankomst! 

Anmeld

19. juli 2010

LilyMarleen

Jeg ved lige præcis hvordan du har det, man laver jo faktisk ikke andet end at vente, og analysere hver eneste lille smerte, og nær sturdere toilet-papiret hver gang man har været på. (Der ku jo være der var et tegn) GAAAAAAAAAAB! Det er så IRRITERENDE når folk bliver ved med at sige, "Jamen første gangs fødene går ALTID 14 dage over tid" - Jamen det hjælper mig da også at få kastet den i hovedet flere gange, når nu man havde håbet om at det ville ske bare lidt før. Og nu har de efterhånden også fået overbevist mig..

38+6

Kaster en masse V-støv udover dig.

Anmeld

19. juli 2010

CamillaT89

LilyMarleen skriver:

Jeg ved lige præcis hvordan du har det, man laver jo faktisk ikke andet end at vente, og analysere hver eneste lille smerte, og nær sturdere toilet-papiret hver gang man har været på. (Der ku jo være der var et tegn) GAAAAAAAAAAB! Det er så IRRITERENDE når folk bliver ved med at sige, "Jamen første gangs fødene går ALTID 14 dage over tid" - Jamen det hjælper mig da også at få kastet den i hovedet flere gange, når nu man havde håbet om at det ville ske bare lidt før. Og nu har de efterhånden også fået overbevist mig..

38+6

Ja, der er bare ikke noget mere irriterende! Men det er da sikkert en god idé at indstille sig på det - jeg kan i hvert fald ikke håndtere flere skuffelser nu!  

Du får også lige lidt ve-støv i din retning 

Anmeld

20. juli 2010

NoName

LilyMarleen skriver:

38+6

he he den med at analysere alle bitte små signaler inkl toiletpapiret kender jeg godt

kom nu ud altså...

Majken 38+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.