16+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.909 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. juli 2010

businesstigger

Jeg synes bare min mave vokser! Når jeg sammenligner billeder fra min sidste graviditet så ligner det da jeg var i 20+0.   Tør slet ikke tænke på hvordan det ender denne gang Jeg ender jo som en hval hvis det fortsætter!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

stella

man plejer og vokse hurtigt i starten når det er anden barn man venter...

Anmeld

19. juli 2010

LinLin

Det gik også rigtigt hurtigt for mig her anden gang - men tror fra omkring uge 26-27 var den lige så stor som den var med den første

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

stella skriver:

man plejer og vokse hurtigt i starten når det er anden barn man venter...

Ja det regnede jeg også med, synes bare det er gået meget stærkt her de sidste 3 uger.

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

Mor til David skriver:

Det gik også rigtigt hurtigt for mig her anden gang - men tror fra omkring uge 26-27 var den lige så stor som den var med den første

Godt at vide at det formentlig stilner af igen for synes bare de sidste 3 uger er gået meget stærkt!

Anmeld

19. juli 2010

Svei

businesstigger skriver:

Jeg synes bare min mave vokser! Når jeg sammenligner billeder fra min sidste graviditet så ligner det da jeg var i 20+0.   Tør slet ikke tænke på hvordan det ender denne gang Jeg ender jo som en hval hvis det fortsætter!

Ja, det kan jo godt gå hurtigere anden gang og så hvis der også er lidt mere mor end der måske skal være, så bliver maven også lidt stor i det...

Anmeld

19. juli 2010

CS

men sikke fiiiin den er

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

Eva. skriver:

Ja, det kan jo godt gå hurtigere anden gang og så hvis der også er lidt mere mor end der måske skal være, så bliver maven også lidt stor i det...

Der var mindre af mig inden jeg blev gravid men det ka godt passe at jeg har taget lidt mere på end sidst.

Anmeld

19. juli 2010

businesstigger

ChristinaS skriver:

men sikke fiiiin den er

Tusind tak!

Anmeld

19. juli 2010

otlitrom

Hvor er du fiiiiin dejlig etværelses du har dig der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.