Zzz

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.405 visninger
13 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Anonym trådstarter

Min mand har længe ventet på et svar angåene om jeg ville have et barn oooooog da min dejlige mandsling var lige ved at falde i søvn der hoppede jeg lystigt til ham i sengen og sagde

Skaaaaaat..........Jeg tror sgu jeg vil have en baby med dig!

Hans svar:

Mmm..Kan vi ikke tale om det i morgen. Zzz ZZz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Dansker I Holland

Anonym skriver:

Min mand har længe ventet på et svar angåene om jeg ville have et barn oooooog da min dejlige mandsling var lige ved at falde i søvn der hoppede jeg lystigt til ham i sengen og sagde

Skaaaaaat..........Jeg tror sgu jeg vil have en baby med dig!

Hans svar:

Mmm..Kan vi ikke tale om det i morgen. Zzz ZZz

Haha genialt Hvad svarede du så ?

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Æhhh..Det kan vi vel?!!

Så i morgen tidlig er jeg spændt på at se om han kan huske hvad jeg sagde inden han faldte i søvn

Anmeld

19. juli 2010

4kløver

Sig til ham at der  skal sex til så vågner han nok

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Søvnløs! For spændt på at se om han kan huske mit spørgsmål

Anmeld

19. juli 2010

Anonym trådstarter

Vil lige fortælle hvad der skete

Kort af det lange: Han havde ikke heeelt opfattet mit spørgsmål inden sengetid i går  Lige inden han lagde sig her til aften spurgte jeg ham om han kunne huske noget som helst fra aftenen før. Han svarede nej og faldt hen  

Pludselig vågnede han med et sæt. Satte sig op og sagde : Du sagde du ville have en baby!!!??  Nu husker jeg det!!

M: Betyder det at du gerne vil........

H: Du ved jo at jeg ikke vil have noget imod det!  

Derefter mumlede han noget jeg ikke forstod. Tog min hånd og kærtegnede min ring-og faldte i søvn

Zzz

Anmeld

19. juli 2010

JustAnotherName

Anonym skriver:

Kort af det lange: Han havde ikke heeelt opfattet mit spørgsmål inden sengetid i går  Lige inden han lagde sig her til aften spurgte jeg ham om han kunne huske noget som helst fra aftenen før. Han svarede nej og faldt hen  

Pludselig vågnede han med et sæt. Satte sig op og sagde : Du sagde du ville have en baby!!!??  Nu husker jeg det!!

Derefter mumlede han noget jeg ikke forstod. Tog min hånd og kærtegnede min ring-og faldte i søvn

Zzz

Sødt! 

Anmeld

20. juli 2010

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

Zzz

Ja sødt, men man laver ikke børn ved at holde i hånd - bare lige så han er orientert

Anmeld

20. juli 2010

Anonym trådstarter

He knows  Gad vide om han overhovedet kan huske noget i morgen når han vågner??!! Eller skal jeg mon starte forfra som i 50 first dates

Anmeld

21. juli 2010

Anonym trådstarter

Vi har snakket mens det var lyst denne omgang så ved han var ved fuld bevidsthed!  Vi starter baby projektet ved næste æl som er

........................................................................................

26 juli..!!!!!!!!!!!!!!!

Overvejer at fortælle familie og venner om at vi vil prøve men ved ikke hvor smart det ville være???

SPÆNDT! Et barn var fjernt fra min forstand og pludselig er det så tæt på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.