kan et 3 årigt barn gå 3 dage uden at skide???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

551 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

ka li ja

arthur har ikke haft ble på siden torsdag nat. og efter han er kommet ind til mig har han ikke skidt!? han snakker ikke om at han skal og har tilsyneladende ikke ondt i maven, og tisser fint fint.

men må man overhovedet gå så længe uden at skide??

er ved at være en lille smule bekymret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

linemus

Hm, det lyder lidt som om han måske prøver at undgå at lave stort måske fordi det er uvant og "farligt" når han ikke har ble på. Men så ville jeg da tænke at han fik ondt i maven. Har han ikke ble på om natten? Nanna virkede som om det var en meget traumatisk oplevelse at lave den første mikroskopiske pølle på toilettet og om aftenen sked de begge så snart de fik ble på.

Jeg ville vente en dags tid mere og så ellers høre lægen om det er okay.

Anmeld

19. juli 2010

Kaufie

En i min IRL mødregruppe (af ungerne) laver kun hver 3.-4. dag - og det har lægen sagt ok til sålænge det ikke er svært for hende at komme af med det når det så er......

Men hun har så haft det sådan i et års tid - så det lyder underligt hvis det er en pludselig tilstand for Arthur - og så ville jeg nok også forbinde det med ble-stoppet.

Anmeld

19. juli 2010

ka li ja

jamen jeg har jo også forbundet det med blestoppet.

han har dog lavet på toilettet torsdag middag ude ved hans far. og der kom han selv og sagde det...

men det kan godt være jeg skal hører lægen hvis han fortsat ikke skider i dag..

Anmeld

19. juli 2010

Tynen

Hmm, aner det faktisk ikke - Men kan du ikke fylde en ordentlig røvfuld rosiner i ungen og så se om det ikke kommer helt af sig selv i morgen

Ellers ville jeg nok rínge til lægen just in case.

Anmeld

19. juli 2010

ka li ja

nå jamen jeg endte jo med at ringe til lægen i dag, og der blev sagt det samme. prøv med svesker rosine og vand. og da drengen ikke ville intage noget af det, og rent faktisk endte med at få ondt i numsen og maven, fik han ble ppå (han spurgte selv efter det) og så sked han med det samme.... så blev han skiftet og har ikke haft ble på siden.. så han er åbenbart utryg ved at sidde på toiletet.. hmm. håber det går over igen. men indtil da er vi nok nødt til at ha en pølle ble klar til når det skal ordnes.

tak for svar allesammen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.