Sexspil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.732 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Anonym trådstarter

Nogle der bruger det eller har prøvet? Og evt kan anbefale et og stedet det kan købes?

Har haft et engang men hold da op jeg var mega skuffet over det, i forhold til prisen, tændte mig sku mere med et spil ludo, end det jeg fik fingrene i der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

CarinaSB

vi har et der hedder sansernes (staves) rus .. det er super godt der kommer man virkelig tæt på hinanden Så det er super dejligt at spille hvis man har en weekend alene ..  Og det skal lige siges at det virkelig er et hvor man får tændt hinanden godt og grundig

Anmeld

18. juli 2010

klmf

Vi har et der hedder Erotic 4 real. Jeg synes egentlig det er et godt spil, for det lægger både op til sanserne og hjernen hvis man kan sige det sådan.

Vi fandt bare ud af at det nok ikke lige er os, så vil egentlig gerne af med det spil igen

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

CarinaSD skriver:

vi har et der hedder sansernes (staves) rus .. det er super godt der kommer man virkelig tæt på hinanden Så det er super dejligt at spille hvis man har en weekend alene ..  Og det skal lige siges at det virkelig er et hvor man får tændt hinanden godt og grundig

Ved du hvor man kan få det ?

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

lotchen aka Charlotte skriver:

Vi har et der hedder Erotic 4 real. Jeg synes egentlig det er et godt spil, for det lægger både op til sanserne og hjernen hvis man kan sige det sådan.

Vi fandt bare ud af at det nok ikke lige er os, så vil egentlig gerne af med det spil igen

hvad går det ud på, hvis det kan forklares?

Anmeld

18. juli 2010

CarinaSB

Anonym skriver:

Ved du hvor man kan få det ?

http://www.erotiskelege.dk/product.asp?product=817

Anmeld

18. juli 2010

klmf

hvad går det ud på, hvis det kan forklares?

Det er et brætspil, hvor man skal følge en rute og får forskellige udfordringer i forskellige kategorier. Jeg skulle fx slikke og kysse ham UDEN at han måtte få udløsning - eller svare på noget om vores forhold eller forskellige fantasier. Det var nok det, der gjorde jeg syntes det var alsidigt...

Og vinderen får en præmie

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Det er et brætspil, hvor man skal følge en rute og får forskellige udfordringer i forskellige kategorier. Jeg skulle fx slikke og kysse ham UDEN at han måtte få udløsning - eller svare på noget om vores forhold eller forskellige fantasier. Det var nok det, der gjorde jeg syntes det var alsidigt...

Og vinderen får en præmie

Det jeg fik dengang skulle man f.eks svare på ting man havde prøvet før kæresten For det ligger så meget op til hygge, at snakke om hvad man har lavet med andre

Anmeld

18. juli 2010

klmf

Anonym skriver:

Det jeg fik dengang skulle man f.eks svare på ting man havde prøvet før kæresten For det ligger så meget op til hygge, at snakke om hvad man har lavet med andre

Det her går nok mere ud på at få fyret godt og grundigt op under hinanden, men også med lidt 'indhold'. Har hørt flere sige, at de er vilde med det...

Anmeld

18. juli 2010

Anonym trådstarter

Det her går nok mere ud på at få fyret godt og grundigt op under hinanden, men også med lidt 'indhold'. Har hørt flere sige, at de er vilde med det...

Oki, er det ik et af de spil, hvor man skal have været i forhold rigtig længe?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.