Hvor er i kogekoner;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

mor_sabina

Hej alle dejlige piger.

Fra på onsdag har manden ferie, og så drager vi i sommerhus

Så nu er mor her ved at lave madplanen for ugen, det er nemmest at handle det meste da der ikke er det store udvalg tæt på, og det er jo også så dyrt.

Så nu har jeg brug for nogle gode, lækre, nemme og måske anderledes opskrifter til turen. Vi har grill og ok køkken.

Håber virkelig i smider opskrifter på i flæng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

moniquesmor

chili oste frekedeller med hjemmelavet båd kartofler og frisk salat

eller grill helt kalkun bryst hvor du skær den op også med masser af friske krydder urter også en salat

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

moniquesmor skriver:

chili oste frekedeller med hjemmelavet båd kartofler og frisk salat

eller grill helt kalkun bryst hvor du skær den op også med masser af friske krydder urter også en salat

Uhh lækker kan jeg lige få opskriften på de dunser? Og kylligebryst med frisk krydderostesmør kommer også lige på

Tusind tak super ideer

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

jamen jeg laver en alm fars og smider 1-2 chili også ost efter hvad man synes..

men husk og fjern kerne også i små stykker

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

moniquesmor skriver:

jamen jeg laver en alm fars og smider 1-2 chili også ost efter hvad man synes..

men husk og fjern kerne også i små stykker

Tak den er så meget på planen

Flere ideer du lyder jo som en rigtig kogekone Måske på grill

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

mor_sabina skriver:

Tak den er så meget på planen

Flere ideer du lyder jo som en rigtig kogekone Måske på grill

koteletter i sløvpapir du tag koteletten ligger den på et stykke sløvpapir med champingoner, tomat skive, og lidt frisk hvidløg og persille og en lille smule smør.

kan også gøres med æbler hvis man kan li varme æbler. æbler du ud kerner en lille smule mazipan og nuga (staves) også servers det med hjemmelavet is

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

moniquesmor skriver:

koteletter i sløvpapir du tag koteletten ligger den på et stykke sløvpapir med champingoner, tomat skive, og lidt frisk hvidløg og persille og en lille smule smør.

kan også gøres med æbler hvis man kan li varme æbler. æbler du ud kerner en lille smule mazipan og nuga (staves) også servers det med hjemmelavet is

Mmm vil du gifte dig med mig

Har du en god opskrift til en dressing til pastasalat, er ved at være træt af min med cremefraise, løg, bacon, salt og peber. Det er det sidste jeg mangler så er der mad til hele ugen

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

mor_sabina skriver:

Mmm vil du gifte dig med mig

Har du en god opskrift til en dressing til pastasalat, er ved at være træt af min med cremefraise, løg, bacon, salt og peber. Det er det sidste jeg mangler så er der mad til hele ugen

cremefraise friske kryder urter hakke fint, soltøre tomater også i fine stykker salt og peber, og en en smule tomat pure og hvis man vil en smule chili..

hehe står du så for rengøring

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

moniquesmor skriver:

cremefraise friske kryder urter hakke fint, soltøre tomater også i fine stykker salt og peber, og en en smule tomat pure og hvis man vil en smule chili..

hehe står du så for rengøring

Det er sgu en deal, det kan kun være mindre arbejde i sigte. Her står jeg for mad, tøj og rengøring

Lyder lækkert det tror jeg at vi prøver

Anmeld

18. juli 2010

moniquesmor

mor_sabina skriver:

Det er sgu en deal, det kan kun være mindre arbejde i sigte. Her står jeg for mad, tøj og rengøring

Lyder lækkert det tror jeg at vi prøver

jamen så håber jeg i for en god uge med en masse lækker mad og oplevelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.