Navnet Mollie My..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.675 visninger
24 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

mor_sabina

kommer slet ikke i brug Men til gengæld får vi brug for Jullian Emil til vores lille guldklump, der gemmer sig nemlig en lillebror derinde, og han er bare så fin.
Hvor er det bare skønt at få sat en lille smule personlighed på, nu er det rigtig gået op for mig, at jeg snart kan kalde mig mor til to

Åh hvor er jeg dog heldig omsværmet af dejlige dreng

Farmand, Phillip, Jullian og mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

moniquesmor

stort tillykke med det bliver en dreng

Anmeld

18. juli 2010

steph0804

Jeg er sikker på at Phillip Emil kommer til at nyde sådan en brormand i stor stil der vil lege med våben, biler osv. Så kommer Mollie My helt sikkert som 3.barn, jeg er selv helt overbevist om at jeg får to drenge først og en lille pige som den sidste Tillykke med en dejlig Jullian

Anmeld

18. juli 2010

mor_sabina

steph0804 skriver:

Jeg er sikker på at Phillip Emil kommer til at nyde sådan en brormand i stor stil der vil lege med våben, biler osv. Så kommer Mollie My helt sikkert som 3.barn, jeg er selv helt overbevist om at jeg får to drenge først og en lille pige som den sidste Tillykke med en dejlig Jullian

Jeg tror simpelthen ikke jeg får flere, så skal jeg ihvertfald have fundet en anden mand siger han

Men lad os nu se vi har tiden foran os, lige nu synes jeg også to er nok. Men drømmen om en lille pige vil nok komme indimellem

Er der flere på vej hos jer?

Anmeld

18. juli 2010

Mira0911

mor_sabina skriver:

kommer slet ikke i brug Men til gengæld får vi brug for Jullian Emil til vores lille guldklump, der gemmer sig nemlig en lillebror derinde, og han er bare så fin.
Hvor er det bare skønt at få sat en lille smule personlighed på, nu er det rigtig gået op for mig, at jeg snart kan kalde mig mor til to

DET har jeg overset.... Stort tillykke med graviditeten....

Hvor er det skønt...

Anmeld

18. juli 2010

NoName

mor_sabina skriver:

Tillykke med den lille dreng der gemmer sig i hulen...

Anmeld

18. juli 2010

line melias mor

åhh tillykke mange gange

Anmeld

18. juli 2010

Delilah

Tillykke med ham den lille da Jeg er helt vild med navnet Julian, det er bare et dejligt navn.

Anmeld

18. juli 2010

steph0804

mor_sabina skriver:

Jeg tror simpelthen ikke jeg får flere, så skal jeg ihvertfald have fundet en anden mand siger han

Men lad os nu se vi har tiden foran os, lige nu synes jeg også to er nok. Men drømmen om en lille pige vil nok komme indimellem

Er der flere på vej hos jer?

Nej det er der ikke, vi venter list endnu, et halvt års tid eller der omkring tror jeg, så må det også være tid

Anmeld

18. juli 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med at det bliver en skøn dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.