Til jer der lige har fået kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. juli 2010

Misa

fik i lukket aret med klips eller med tråd??

Jeg skal have kejsersnit om 3 måneder for 4 gang (kan ikke føde selv) Og der har det været med tråd som selv blev opløst.. og har hørt at de ikke gør det med tråd mere.. så nu er jeg vildt nervøs..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Tulle28

ØnskeBabyen2010 skriver:

Jeg skal have kejsersnit om 3 måneder for 4 gang (kan ikke føde selv) Og der har det været med tråd som selv blev opløst.. og har hørt at de ikke gør det med tråd mere.. så nu er jeg vildt nervøs..

Det kommer vist an på, hvor du skal føde... Jeg fødte på Hvidovre for næsten 4 mdr. siden, og der buger de kun tråd.

Knus Tulle

Anmeld

18. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg fik med klips for 15 mdr. siden,og det var virkelig uproblematisk.De belv fjernet efter 1 uge,og jeg mærkede intet da de blev fjernet.

Anmeld

18. juli 2010

Misa

Jeg tænker også lidt om det mon ikke os har noget at sige om det er første gang man skal have ks eller om det er 2-3-4 gang.. altså aret er der jo allerede hvis det ikke er første gang.. og derfor er der jo også en del arvæv..

Anmeld

18. juli 2010

XXSS

ØnskeBabyen2010 skriver:

Ingen clips kun tråd og det var i torsdags.

Anmeld

18. juli 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
ØnskeBabyen2010 skriver:

Jeg tænker også lidt om det mon ikke os har noget at sige om det er første gang man skal have ks eller om det er 2-3-4 gang.. altså aret er der jo allerede hvis det ikke er første gang.. og derfor er der jo også en del arvæv..

Det kan selv. godt være...men er sikker på at de kloge læger gør hvad de mener er bedst for netop din mavseHeld og lykke med det hele

Anmeld

24. juli 2010

CHD

Fik lukket såret med hæfteklammer, og det kan klart anbefales. Fik dem fjernet forleden hos lægen og kunne slet intet mærke.

Held og lykke med det hele. Den første uge kan godt være lidt hård at komme igennem, men det går hurtigt den rette vej, og du vil kunne mærke at du kan mere og mere.

Carina, mor til Sebastian 8 dage gammel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.