Nougatmusen 39 + 0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

CS

Metchen skriver:

Hot mama. 

Jeg har lige sagt til min mand, at sådan der vil jeg gerne se ud når jeg en dag bliver gravid.

Kommer dog nok ikke til at ske, regner med at jeg bliver stor som et hus

Tak, hvor er du sød - er ganske sikker på at du bliver smuk som en gudinde, når babyen rumler rundt i din maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

Vial

Waaauw - så fin og flot du er

Ang. aircon på Riget.. Dream on

Jeg blev indlagt i fredags (da jeg har regelmæssige plukkeveer og en livmoderhals, som forkorter sig, som var det en lunte, der var blevet tændt!).

Jeg lå i hospitalssengen i "uniformen", man kan jo ikke tillade sig at ligge nøgen.. de andre skal jo også kunne holde ud at være der. Det var så VAAARMT! Jeg var ved at blive sindssyg.

Jeg var i råddent humør og måtte sætte mig ud på gangen for at få lidt luft. Jeg var en hidsig flodhest. En ny læge vurderede min situation, og jeg fik lov at tage hjem her i weekenden. Hvor jeg har nydt nøgenhed og gennemtræk!! Skal møde ind igen i morgen kl. 10.

Så jeg håber for dig, at du liiiige venter med at føde til vi har overstået de næste 5 dage, som bliver hotte. Alternativet er, at du lige får pakket en meget let underkjole, som du kan have på. Hospitalstøjet er ALT for varmt.

Knus fra mig

Anmeld

18. juli 2010

CS

DK skriver:

Piiiift! Ihh hvor ser du bare godt ud! Super lækker med en dejlig tan, flotte bryster og super lækker strut mave! Ihh jeg glæder mig til min bliver så stor og forhåbenlig flot!

Du hører det sikkert tit, men jeg siger det lige igen: Nyd nu de sidste uger. Lig dig på sofaen og lav ingenting!!

Knus Ditte

Takker, er slet ikke i tvivl om at din mave bliver lex  

Jeg lover dig for jeg laver ikke dagens gode gerning - tusser på cafe, spiser brunch, sidder og slapper af i solen med smoothies ja og ligger på sofaen  Men tak for reminderen, det kan være svært at sidde stille når man konstant har krudt bagi

Anmeld

18. juli 2010

CS

Valle81 skriver:

Hej Smukke:0)

Ja jeg er jo af samme mening som altid:0) Det ved du:0)

Og tænk nu er det lige om lidt.....................lige snart:0)

Kan slet ikke vente med at høre og se billeder:0)

hihi - og ja igen kan jeg kun sige det ligger i navnet  Ja det SÅ spændende nu og glæder mig viiiiiiiiild og samtidig er jeg helt rundt på gulvet over den forandring jeg står over for - meeeen det er fantastisk og jeg glæder mig så meget til at fortælle og overdænge baby.dk med billeder af den lille sveske

Anmeld

18. juli 2010

Mette.

Lækker mamma! - og ve-støv .. Det må være varmt!

Anmeld

18. juli 2010

CS

KaMa skriver:

Waaauw - så fin og flot du er

Ang. aircon på Riget.. Dream on

Jeg blev indlagt i fredags (da jeg har regelmæssige plukkeveer og en livmoderhals, som forkorter sig, som var det en lunte, der var blevet tændt!).

Jeg lå i hospitalssengen i "uniformen", man kan jo ikke tillade sig at ligge nøgen.. de andre skal jo også kunne holde ud at være der. Det var så VAAARMT! Jeg var ved at blive sindssyg.

Jeg var i råddent humør og måtte sætte mig ud på gangen for at få lidt luft. Jeg var en hidsig flodhest. En ny læge vurderede min situation, og jeg fik lov at tage hjem her i weekenden. Hvor jeg har nydt nøgenhed og gennemtræk!! Skal møde ind igen i morgen kl. 10.

Så jeg håber for dig, at du liiiige venter med at føde til vi har overstået de næste 5 dage, som bliver hotte. Alternativet er, at du lige får pakket en meget let underkjole, som du kan have på. Hospitalstøjet er ALT for varmt.

Knus fra mig

Takker   ahhh møj, havde lige regnet med at man kunne trække vejret derinde Men tak for tippet med den lette natkjole altså har en meeen ved godt nok ikke om den egner sig til fødsel

Håber alt er vel når du kommer derind på mandag og pomfritterne har det godt.

Det er jo nærmest som at vælge mellem pest eller... om det er at gå rundt som oppustet elefant i varmen eller føde i varmen...

Måske vi ses på Riget,

Knus

Christina  

Anmeld

18. juli 2010

CS

Mette. skriver:

Lækker mamma! - og ve-støv .. Det må være varmt!

Takker, og jeg tager med kyshånd imod vestøv - for ja det er ved at være temmelig hot

Anmeld

18. juli 2010

Low

Hvor er du flor . Så er der ikke lang tid til

Anmeld

18. juli 2010

Vial

ChristinaS skriver:

Takker   ahhh møj, havde lige regnet med at man kunne trække vejret derinde Men tak for tippet med den lette natkjole altså har en meeen ved godt nok ikke om den egner sig til fødsel

Håber alt er vel når du kommer derind på mandag og pomfritterne har det godt.

Det er jo nærmest som at vælge mellem pest eller... om det er at gå rundt som oppustet elefant i varmen eller føde i varmen...

Måske vi ses på Riget,

Knus

Christina  

Hehe. Ja, der er grænser for, hvor mange blonder, der er passende i en fødselssituation  Hvis der er badekar, så må du bare synke ned i noget koldt vand..

Hvis alt går vel, så ryger du jo over på barselshotellet.. der er vilkårene måske anerledes (Kunne være sjovt, hvis I kom derover. Så ville det være dumt at tage en taxa hjem...).

Jeg har en ret klar følelse af, at jeg ikke bliver mor de første par uger. Jeg er heldigvis stadig lukket deroppe. Hverken vand eller slimprop er røget. Har kun haft tegnblødninger.. Tror godt at de ved, at de er for små til at komme ud. Hhv. 1660 og 1800 gram.

Så vi tager lige nogle uger endnu.

Anmeld

18. juli 2010

CS

Low skriver:

Hvor er du flor . Så er der ikke lang tid til

Takker, det er jo lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.